Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App gegevens wissen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2024 02:58 PM)
751 Weergaven
jodybodelier
Explorer
Opties

Ik heb een Galaxy S20 en mijn geheugen zit al een tijd helemaal vol waar hij natuurlijk ook niet bepaald sneller van gaat werken. Nu lees ik vaker het advies om naast je cache ook app gegevens te wissen. Bijvoorbeeld, mijn camera app heeft 5,6 GB aan gegevens erin staan. Wat wordt er precies verwijderd als ik deze gegevens wis? Ik wil niet dat ik straks ineens van alles kwijt ben wat ik niet kwijt wil en ik kan nergens duidelijk vinden wat deze gegevens inhouden.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jodybodelier,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
NataschaReichl
Apprentice
Opties
Mijn telefoon zat onlangs ook goed vol. Ik heb toen de thumbnails gewist. Daar zaten bij mij duizenden foto's. Ik had daarna weer meer ruimte.

Als je bij Camera de gegevens wist, worden niet je foto's verwijderd. Wat er precies wel wordt verwijderd, weet ik helaas niet.
NataschaReichl
Apprentice
Opties
Een CC Cleaner ruimte ook ongewenste Mb's op.
0 Likes
KGodley
Explorer
Opties
Grotere SD,of heb je geen Sd? Raad je aan een SD te plaatsen, telefoon opslag is te krap voor serieuze grotere opslag.
Camera instelling naar laten opslaan op SD, zo meer controle over telefoon opslag.
Met een file explorer bestanden verhuizen naar SD.
Ik heb 256gb sd, veel fotos en films en muziek, pas op 20% gebruikt op sd.
Apps op toestel geheugen, en soms eigenwijze opslag, dubbele map met zelfde naam samengevoegd, inhoud van map op telefoon opslag gewoon verhuizen naar sd.
In gallery kun je aangeven welke mappen hij moet tonen bij de 3 puntjes optie rechtsboven.
Je mag zelf mappen maken op sd die herkent worden door gallery en documenten enz
Van apps alleen cache legen.
Hoop dat je wat hebt aan deze tip
Afbeelding toont wat kan met veel data zeker op een Sd
Zie hoe SD mij ruimte geeft op mijn S20 tov intern opslag1731677813921.jpg1731677813936.jpg
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jodybodelier,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager