Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

smart switch kan geen gebeurtenissen overzetten van gesynchroniseerde accounts

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2023 12:18 PM)
315 Weergaven
PK1706
First Poster
Opties

Via Smart Switch zijn alle gegevens kunnen overgezet worden van een S9 naar een S23+. Enkel mijn agenda blijft leeg. Als ik naar de app ga kijken, wordt er gemeld: Kan geen gebeurtenissen overzetten van gesynchroniseerde accounts. Bij back-up gegevens  van agenda (opgeslagen op telefoon) staat er: Geen gegevens voor back-up.

Ik heb reeds verschillende opties geprobeerd, maar het lukt me niet. 

Alvast bedankt voor de aangeboden hulp. (Graag stap voor stap uitgelegd 😊.)

0 Likes
4 Antwoorden
PK1706
First Poster
Opties

Ik heb dit alles al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
PK1706
First Poster
Opties

Dag Martijn

Ik heb net een half uur met een technicus van Smart Tutor getelefoneerd. Volgens haar kan je de inhoud van de agenda niet overzetten van een S9 naar een S23+. Elke afspraak moet ik handmatig inbrengen, wist ze me te vertellen. Dit kan toch niet waar zijn? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik heb mijn volledige agenda wel degelijk nodig! Kan u me bevestigen of dit effectief waar is?

Met dank.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PK1706, goedemorgen. 

 

Wanneer de gebeurtenis is aangemaakt met een account kan je dit ook account ook toevoegen aan je agenda en hiermee zal ook de gebeurtenis worden weergegeven. Of dit ook geldt voor gebeurtenissen in het verleden durf ik je niet goed te zeggen. Welke app gebruik je hiervoor? En onder welk agenda account zijn de gebeurtenissen opgeslagen?

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes