Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Originele oplaad kabel s8 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 11:39 AM)
29226 Weergaven
Marnixbos
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix

0 Likes
Spring naar oplossing
140 Antwoorden
Pikus
First Poster
Opties

Bruce,

 

Bedankt voor de goede service.

Ik heb binnen 1 week mijn nieuwe oplader ontvangen en mijn phone wordt nu weer "gewoon" snel opgeladen.

Bedankt,

 

 

Groeten,

Charlie

BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Fijn dat het nu weer naar behoren werkt. 👍

rsz-846676
0 Likes
Ilias2800
First Poster
Opties

Heey Tim heb hetzelfde probleem net als Marnix. Kan je mij hierbij helpen?

 

Met vriendelijke groeten

0 Likes
Jellet
First Poster
Opties

Hallo beste,

ik zit ook met hetzelfde probleem, toestel is nog geen maand oud..  zou u mij hier in kunnen verder helpen?

Alvast bedankt

0 Likes
Mellamel
Apprentice
Opties

Hallo

Ik blijf het probleem hebben en ik zie veel andere met een nieuwe s8 het probleem ook hebben. Waaron krijfen ssommige wel een nieuwe lader opgestuurd? Ligt het niet aan dr softwqtr van de telefoon ofzo ? Groet

0 Likes
Mier1985
First Poster
Opties

Hoi

 

Ik heb sinds een week hetzelfde probleem. Mijn vriend en ik hebben allebei een s8 met originele oplaadkabels maar nu is opeens 1 van de 2 een langzaam laden kabel geworden, nu krijg ik mijn telefoon niet meer opgeladen. Ik zou ook graag een nieuwe kabel willen hebben.

 

Groet Antoinette

0 Likes
scrypto
Apprentice
Opties
 
0 Likes
scrypto
Apprentice
Opties
Hoi,

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn originele samsung s8 oplader, ik heb alles schoon gemaakt maar hij blijft aangeven dat hij langzaam oplaadt en dat ik de originele oplader moet gebruiken om sneller op te kunnen laden. Kan ik hiervoor een nieuwe oplader aanvragen, want vindt dit aardig lastig worden. Bedankt vast groetje
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @scrypto,

 

welkom op de Community!

 

Kun je mij een privébericht sturen met je adres- en contactgegevens? Ook heb ik het serie- en IMEI-nummer nodig en de aankoopdatum. (Toets bij Telefoon in: *#06#)

 

Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe oplader krijgt toegestuurd. Deze service is wel eenmalig.

rsz-846676
scrypto
Apprentice
Opties
Hoe stuur ik een privé bericht? Groetje
0 Likes