Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ecobubble problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2019 02:47 PM)
7607 Weergaven
Astam
Apprentice
Opties

Goedemiddag, 

ik ben al maanden/jaren bezig met onze Samsung ecobubble wasmachine. Die ik ondertussen al voor de 3e keer defect heb! Ik heb op verschillende manieren contact gehad met zowel de leverancier van de machine als Samsung zelf! Na 1,5/2jaar had ik op de printplaat na alles al stuk van de machine ondertussen weer het zelfde probleem!! Dit moet toch niet kunnen? 

Maar oplossingen die worden er niet gemaakt!! Alleen als je betaald €€€ ik ben er echt klaar mee heb de wasmachine nu 5 jaar en alleen maar problemen mee gehad. 

0 Likes
16 Antwoorden
Astam
Apprentice
Opties

Onze dealer is zelfs gestopt met de verkoop van de machines vanwege de problemen die er meer zijn!! 

Maar bedankt voor je wijze woorden. 

0 Likes
Tom Keijser
First Poster
Opties

Ik heb sinds twee weken dat de Samsung wasmachine het programma draait tot de laatste 3 minuten, en dan springt hij naar 14 minuten en begint opnieuw met pompen en centrifugeren tot 3 minuten.....en zo verder. Zit nog in de garantie, dus vandaag een monteur gehad. Ik was zelf niet thuis maar hij schijnt een controle programma gedraaid te hebben en er was niets aan de hand! Wij doen gewoon teveel was in de machine werd gezegd.....Nu doen wij exact dezelfde hoeveelheid was in de machine dan anders, maar dat moest het probleem zijn. Na vertrek van de monteur een piepklein wasje opgezet, maar nog steeds hetzelfde probleem. Opnieuw gebeld. Ik kan een nieuwe afspraak maken, maar als de monteur hetzelfde vaststelt moeten we betalen voor het bezoek!! Deze wasmachine werkt gewoon niet naar behoren!! En ik heb nog steeds garantie!!! Nooit meer een Samsung! 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tom Keijser, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Het is natuurlijk niet fijn als de wasmachine niet helemaal goed werkt. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Dit zal dan ook verder onderzocht moeten worden door onze monteurs, hiervoor kan je dan ook gewoon een serviceverzoek aanvragen.

 

Welke programma gebruik je? En ervaar je dit ook als je een ander wasprogramma gebruikt?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tom Keijser
First Poster
Opties
Hallo Martijn,
 
  • Dank voor je reactie. Wij draaien onze wasjes altijd op het programma 'dagelijkse was'. Van de ongeveer 8 keer dat we dat programma draaiden de afgelopen weken,heeft hij het maar 1 keer afgemaakt. De rest van de keren sprong het programma van 3 naar 14 minuten en begon opnieuw met centrifugeren. De eerste keer dat het mis ging zijn we de hele middag niet thuis geweest en heeft hij de hele middag staan centrifugeren. Ik ben niet bij het moment geweest dat de reparateur er was, want hij kwam te laat, en ik moest echt naar mijn werk. Ik hoorde van mijn vrouw dat hij een programma had gedraaid waaruit bleek dat er niets met de machine aan de hand was, en dat het aan ons lag. Wij doen teveel was in de machine......toch gek dat het bijna twee jaar prima gaat en nu opeens niet.
    Toch nog een héél klein wasje gedraaid op hetzelfde programma,  maar weer hetzelfde probleem. Nu hebben we gisteren een was op een ander programma gedraaid,  en die maakte hij wel af. Nu dan maar dat programma gebruiken, en hopen dat dat goed blijft gaan. 
     
    Vriendelijke groeten T. Keijser.
     
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling. Houd het ook goed in de gaten en mocht er iets zijn laat het ons dan weten! Voor de verschillende programma gelden ook verschillende beladingsadviezen. Een andere tip die ik je kan meegeven is dat een kort programma helemaal niet zo zuinig is als gedacht wordt. Bij een korter programma moet er ook in een kortere tijd water verwarmd worden wat meer energie vraagt. Heb je de tijd voor een normaal volledig programma probeer dit dan ook in te stellen.

 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, stuur me dan gerust een berichtje.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Triesje50
First Poster
Opties
Ook mijn wasmachine heeft problemen met het programma dagelijkse was. Het programma wordt niet afgedraaid. Alles al nagekeken.. filter schoongemaakt en alle andere mogelijke oorzaken. Echter blijft het een probleem..
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Triesje50, welkom! Om wat voor wasmachine gaat het precies? En wat bedoel je met dat het programma niet wordt afgedraaid? Het is in elk geval goed om te zien dat je het filter hebt schoongemaakt, dat kan überhaupt geen kwaad. 

Groeten, 

Joey

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
0 Likes