Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Let me repair teleurstelling

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2024 01:28 PM)
210 Weergaven
JB105
First Poster
Opties

Het is onbegrijpelijk dat een bedrijf als Samsung zich nog steeds inlaat met een bedrijf als LetmeRepair. Wat een onkunde en wat een prutsers. Na vorig jaar al 2,5 maanden zonder droger te zitten door de fouten en onkunde van Letmerepair nu helaas weer een defecte droger. Machine is 4 jaar oud en al 2 keer eerder gerepareerd. Dit is ook al onze 2e set wasmachine/droger in 10 jaar tijd. Daarvoor ook al problemen met de kwaliteit van Samsung maar reparatie ging toen tenmiste snel.

Dit keer weer een afspraak gemaakt voor vandaag en gisteravond geen mail met een planning hoe laat, helemaal niets. Na de vorige keer voelde ik de bui al hangen en heb ik een mail gestuurd met hoe laat komen jullie. En toen werd er doodleuk aangegeven dat er helemaal geen afspraak in staat (je moet een datum ingeven bij het maken van de reparatie) dus ook weer vrij gevraagd voor niets.

Na dit laatste voorval waren zowel mijn partner als ik helemaal klaar met Samsung en vooral met Letmerepair en hebben we zojuist een wasmachine en droger gekocht van een ander merk.

Dit gaat jullie echt klanten kosten maar ik vraag me af of iemand het boeit kijkende naar de negatieve reviews op trustpilot.

In de tijd van Servilux ook meerdere reparaties moeten laten doen maar daar was het wel altijd keurig in orde en snel.

Mij zijn jullie als klant kwijt maar doe hier iets mee!

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JB105,

 

Bedankt voor jouw bericht en feedback. We nemen het zeker intern mee om het proces te verbeteren. Kan je de bevestiging van de afspraak met mij delen? Ik ga dan intern hierover achterna.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200