Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

10 jaar garantie motor

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2024 05:02 PM)
339 Weergaven
Jennifer hendriks
First Poster
Opties

Ik heb 10 jaar garantie op mijn motor van mijn wasmachien, kei goed!! Maar het minderen: doordat mijn motor kapot is gegaan is als kettingreactie mijn printplaat ook kapot gegaan. Is het dan normaal dat de kosten dat samsung naar mij komt, de kosten van de printplaat en nog andere kosten voor mijn rekening zijn? 

0 Likes
5 Antwoorden
Basje-K
Voyager
Opties
Indien woonachtig en gekocht in een Nederlandse winkel/webshop kan het onder de wettelijke garantie vallen. Maar dat is dan weer afhankelijk van de leeftijd en aanschafprijs van de wasmachine. De aanschafprijs hangt weer samen met de te verwachten levensduur. De garantie loopt altijd via de verkopende partij.
0 Likes
Jennifer hendriks
First Poster
Opties

1100 euro en 5.5 jaar oud. Gekocht bij de krefel

 

0 Likes
Basje-K
Voyager
Opties
Klopt het dat Krefel een Belgische winkel/webshop is? De wettelijke garantie geldt helaas alleen in Nederland.
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Uiteraard bestaat er vast in de Belgische wetgeving ook iets soortgelijks.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jennifer hendriks ,

 

Bedankt voor jouw bericht, Een monteur zou er naar moeten kijken om de oorzaak en e.v. gevolgschade te kunnen vestleggen. Normaal als er meer stuk is dan de motor hoor en de 2 jaar garantieperiode is verstreken, betaal je het gehele reparatiebedrag. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200