Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Extra garantie Combi Oven niet te claimen via website

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2024 05:08 PM)
285 Weergaven
Steve2469
First Poster
Opties

Recent deze combi oven gekocht: 

NQ5B5763DBK/U1 

EAN 8806094214475

Maar de extra garantie is met geen mogelijkheid te claimen via de daarvoor bedoelde website. Het betreffende product komt gewoon niet voor in de selectie terwijl de actie voorwaarden het betreffende model wel noemen. Diverse malen geprobeerd met support er uit te komen (chat/whatsapp) maar allemaal geven aan het door te zetten naar de backoffice maar nog altijd werkt het niet. 

Hier de link naar het product: NQ5B5763DBK/U1 

Hier de link naar de garantie pagina: 5 jaar garantie 

Hier de link naar de voorwaarden waarin het exacte model wordt genoemd: Actie voorwaarden 5 jaar garantie 

Onbegrijpelijk dat er dergelijke acties worden opgezet maar dat het registreren dan weer niet werkt en niemand je verder kan helpen.

Graag een oplossing!!!

0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Steve2469 ,

Bedankt voor jouw bericht. We hebben jouw melding intern doorgegeven. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met jou op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Steve2469
First Poster
Opties

Is er al meer bekend? Een medewerker via de WhatsApp gaf ook aan dat de backoffice ermee bezig is en dat was 3 weken geleden. Duurt wel erg lang zo.

Zijn er nog andere manieren om het garantie certificaat in bezit te krijgen? Want ik heb er weinig vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @Steve2469 ,

De betreffende afdeling is bezig met het toevoegen hiervan. Het staat ook genoteerd dat je op tijd hiervoor hebt aangemeld. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Steve2469
First Poster
Opties

Het lijkt er op dat de betreffende oven inmiddels in de zoekbalk terug komt. Echter krijg ik nadat ik alles gegevens heb ingevuld en heb geupload de onderstaande fout melding en kan ik niet verder met de registratie. Ik wil ook geen geld retour of een kado, maar ik wil mijn 5 jaar garantie certificaat.

Blijkbaar is de back-end een beetje in de war met de lopende cashback acties.......

SamsungOven.JPG

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Steve2469,

Bij welk winkel had je combi oven gekocht? Ik kijk dan voor je verder.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Steve2469
First Poster
Opties

Zal ik dat even prive sturen? En maakt dat iets uit dan? Want conform voorwaarden maakt dat voor de 5 jaar garantie niet uit. (zie bijzondere voorwaarden in mijn eerdere post.)

0 Likes