Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Display koelkast stuk

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
127 Weergaven
Jolien87
First Poster
Opties

Het display van mijn koelkast werkt niet meer. Na zoeken op internet om dit zelf eventueel te kunnen oplossen zag ik een veel voorkomend probleem. Een kabel die klem zit in de deur en na veel open en dichtdoen gaat de kabel door. 

Na checken blijkt dit ook het probleem bij mij. Kabel is van binnen  volledig door.

Samsung gebelt en als antwoord krijg ik dat de 2 jaar garantie is verlopen. (Aankoopdatum 26-10-2021) dus we kunnen het repareren,  maar de kosten zijn voor u. 

In mijn ogen een constructie fout welke opgelost moet worden wat bij andere mensen op deze site wel is gedaan. 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

De enige oplossing is om de klantenservice te bellen en een monteur te laten komen. De monteur kan bepalen hoe dit komt en hoeveel het zal kosten. Als het een constructiefout zou zijn dan zou het al veel eerder kapot gegaan zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jolien87
First Poster
Opties
Klantenservice is gebeld. Voorrijkosten zijn €112 en daar komen dan de reparatie kosten nog bij
Nee het is een bekende constructiefout. Je leest er meer over hier en daarbij wordt het wel opgelost. Ook koelkasten na 2 jaar garantie. De kabel zit klem waardoor hij slijt. Dat is niet iets wat hoort
0 Likes