Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Ecobubble maakt geen toeren bij centrifugeren

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2023 09:29 AM)
1223 Weergaven
Tizizliz
First Poster
Opties

Onze wasmachine draait het programma, maar als hij bij het centrifugeren is aangekomen dan maakt hij de toeren niet. Hierdoor blijft de was kletsnat als het programma afgelopen is. Het model is WW90K6605SW/EN en we hebben deze in maart 2019 aangeschaft. We hebben het filter gereinigd en de slang en trommel nagekeken en gereinigd. Dit heeft dus niet geholpen.

Hoe kan dit opgelost worden? Is de garantie dan verlopen? Ik heb het apparaat geprobeerd aan te melden via het memberkanaal van Samsung, maar hij geeft een foutmelding op de serienummer (0FEJ5ADKB00135K).

Edit: kalibreren hebben we ook opnieuw gedaan.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tizizliz, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan 👍 Omdat dit geen verschil heeft gemaakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een reparatie en vanuit het service centrum krijg je dan een prijsopgave om de reparatie uit te laten voeren.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Seibrink
Apprentice
Opties
Wij hadden ook een eco bubbel deed ook niks meer na de garantie periode
En samsung daarvoor deed het ook niet langer na garantie periode
Nu hebben we een miele gekocht gaat wat langer mee
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tizizliz, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop gedaan 👍 Omdat dit geen verschil heeft gemaakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een reparatie en vanuit het service centrum krijg je dan een prijsopgave om de reparatie uit te laten voeren.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
sabinevO
First Poster
Opties
Ook mijn Samsung eco bubbel gaat niet in het progamma van centrifugeren , de was is kletsnat.
Alles al geprobeerd er is zelfs een al een monteur geweest die zegt er is niks mis , echter doet de wasmachine het nog steeds niet naar behoren.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @sabinevO,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik hoop dat je weer zo snel mogelijk thuis jouw kleding kan wassen. Heb je een reparatienummer voor mij, dan kan ik intern de beoordeling bekijken. Of ging het om een monteur die niet via Samsung en/of jouw winkel van aankoop was ingeschakeld? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
sabinevO
First Poster
Opties
De monteur kwam van ce repair.
0 Likes
sabinevO
First Poster
Opties
3053733
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @sabinevO,

Excuses voor de verlate reactie. Bedankt voor de gegevens . Had je de instructies/uitleg van de monteur over de afvoer nog opgevolgd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes