Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ecobubble problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2019 02:47 PM)
7646 Weergaven
Astam
Apprentice
Opties

Goedemiddag, 

ik ben al maanden/jaren bezig met onze Samsung ecobubble wasmachine. Die ik ondertussen al voor de 3e keer defect heb! Ik heb op verschillende manieren contact gehad met zowel de leverancier van de machine als Samsung zelf! Na 1,5/2jaar had ik op de printplaat na alles al stuk van de machine ondertussen weer het zelfde probleem!! Dit moet toch niet kunnen? 

Maar oplossingen die worden er niet gemaakt!! Alleen als je betaald €€€ ik ben er echt klaar mee heb de wasmachine nu 5 jaar en alleen maar problemen mee gehad. 

0 Likes
16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Astam
Apprentice
Opties

Ik ga er zeker naar kijken, helaas lost dit niet het probleem op aangezien ik al zoveel geprobeerd heb. 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Helaas zijn er heel veel Samsung wasmachines met problemen (die van mij heeft het net geen 3 jaar vol gehouden).
De enige oplossing hiervoor is de aanschaf van een wasmachine van een goed merk.
Astam
Apprentice
Opties

Inderdaad dat is het beste voor mij nooit geen Samsung wasmachine meer! Er zijn er zoveel met dit zelfde probleem. Maar vind het wel erg dat dit probleem bekend is bij Samsung en dat er dan geen oplossing komt. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb er anders al 5 jaar 1 en werkt nog perfect.. En iedereen gebruikt zijn wasmachine anders.. De 1 propt hem helemaal vol en was elke dag 2x en de ander gebruikt hem 1 keer per week.. Dus ga bij je zelf na hoe jullie hem gebruiken en neem dan contact op me de verkoper, als jij kan aantonen dat het een fabrieksfout is kan je wat terug gaan eisen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Astam
Apprentice
Opties

Ach z’n bericht zou ik niet plaatsen als ik er aan zou twijfelen!

ik was gewoon netjes en keurig het boekje gelezen en in het begin netjes erbij gehouden hoe alles werkte. En word zwz niet propvol geduwd. Maar ga er zeker meer werk van maken! 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

@Rohit  schreef:
Ik heb er anders al 5 jaar 1 en werkt nog perfect.. En iedereen gebruikt zijn wasmachine anders.. De 1 propt hem helemaal vol en was elke dag 2x en de ander gebruikt hem 1 keer per week.. Dus ga bij je zelf na hoe jullie hem gebruiken en neem dan contact op me de verkoper, als jij kan aantonen dat het een fabrieksfout is kan je wat terug gaan eisen.

De wasmachiene werd op dezelfde manier gebruikt zoals de Whirlpool van daarvoor (die heeft het 12 jaar vol gehouden) en als de Siemens die nu al weer een paar jaar de was draait.

Maar hoe kan een eventuele foute belading ervoor zorgen dat de printplaat stuk gaat?

En wellicht zijn er modellen van Samsung die dat probleem niet hebben, maar ik brand daar mijn vingers niet meer aan.

0 Likes
Astam
Apprentice
Opties

Inderdaad, het is een hele serie die niet goed zijn. Heeft Samsung en mijn leverancier zelf bevestigd helaas alleen aan de telefoon! En het zijn de printplaten die stuk gaan en ook onderdelen achter de trommel waar je niks aan kunt voorkomen. 

Heb informatie gevraagd bij andere bedrijven die niet eens Samsung eco bubble  willen verkopen door de bekende problemen. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Lijkt me heel sterk dat Samsung dat aan jou bevestigd maar goed, alle bekende bedrijven verkopen Samsung wasmachines.. Dus ja ik weet niet wat je wilt bereiken hier mee? Er is 1 oplossing en dat is klagen bij de verkoper verder kan je hier vrij weinig doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes