Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung services

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2023 12:16 PM)
243 Weergaven
Sydney1976
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Op 6 mei 2023 heb ik een Samsung Combioven aangeschaft. Na enkele dagen bleek dat bij het gebruik van de oven functie bij het openen van de deur de Combioven niet meer functioneerde. Ce-repair is langs geweest en heeft het moederbord en de touchscreen vervangen. De materialen had men niet bij zich en is hiervoor teruggekomen. Helaas was het vervangen van de onderdelen niet de oplossing. Via Bemmel en Kroon heb ik de Samsung combioven kunnen omruilen voor een ander op 30 juni 2023. Bij het installeren kwam ik erachter dat deze combioven hetzelfde probleem had. Ik heb vervolgens een andere type Combioven van Samsung uitgekozen en heb hier €50,- extra voor moeten betalen op 4 juli 2023. Op 5 september heb ik de melding gemaakt bij Bemmel en Kroon dat de combioven weer dezelfde problemen geeft als de andere type. Gisteren 18 september is Ce-repair langs geweest en heeft het probleem niet kunnen verhelpen. Vanochtend ben ik gebeld door Samsung custimor met de mededeling dat de Combioven niet gemaakt kan worden en dat de verkopende partij ingelicht wordt door Samsung. Nu wacht ik op de mail vanuit Samsung.

Op 26 maart heb ik een defect gemeld van de TV Samsung QE555595BATXXW. De Tv ging niet meer aan. Van de tv is het meoderboard vervangen en bleek dat na transport er schade was aan het beeldscherm. Op 5 juli 2023 hebben wij de Tv ontavngen en heeft Hello TV de tv aangesloten 

De problematiek van de reparaties en defecten van de Samsung apparaten heb ik gemaild aan Samsung Special Care. Ik heb mijn frustratie geuit en gevraagd hoe Samsung mij hierin kan helpen. Ik heb ook medegedeeld dat ik na 8 bezoeken en dus 8 dagdelen thuis heb moeten wachtend een compensatie verwacht van Samsung. In eerste instantie zou Samsung hierin een rol gaan spelen maar helaas heeft Samsung éénzijdig het contact stop gezet zie onderstaand:

Beste meneer Langerak, 

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals eerder telefonisch aangegeven worden vrije dagen vanuit Samsung niet gecompenseerd, ongeacht de hoogte of hoeveelheid hiervan. 

Voor uw televisie hebben wij u ook doorverwezen naar uw verkoper, gezien zij wettelijk gezien verantwoordelijk zijn voor u als consument. 

Uw dossier bij Samsung is afgesloten. Eventuele e-mails zullen enkel worden geadministreerd. 

Met vriendelijke groet / Kind Regards / Cordialement / 진정으로,

 

Customer Care

Door op deze Members community te reageren hoop ik dat Samsung zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en met mij in contact komt.

Tevens zal ik momenteel geen Samsung producten aanraden aangezien wij diverse mankementen hiermee hebben en dat de hulp vanuit Samsung er niet is.

Samsung schuift alles naar de verkopende partij.

Met vriendelijke groet,

Sydney1976

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sydney1976, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Combi magnetron het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Omdat de oven niet meer te herstellen is wordt deze gecrediteerd naar je verkoper. 

Je krijgt van ons bericht via de e-mail hierover waarna je met de verkoper kan kijken naar een alternatieve oplossing. Met ongeveer 5 werkdagen krijg je hier bericht over.

Onze excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sydney1976, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Combi magnetron het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Omdat de oven niet meer te herstellen is wordt deze gecrediteerd naar je verkoper. 

Je krijgt van ons bericht via de e-mail hierover waarna je met de verkoper kan kijken naar een alternatieve oplossing. Met ongeveer 5 werkdagen krijg je hier bericht over.

Onze excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Sydney1976
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Bedankt voor uw reactie, maar dit is een standaard en een minimale garantie waar een leverancier zich volgens de wet aan moet houden.

Lijkt erop dat u de kern van het verhaal niet begrijpt:

De Samsung apparaten zijn van dusdanige kwaliteit dat deze voor langere periode ter reparatie worden opgehaald of dat de reparateur (CE-repair) het probleem aan huis, indien mogelijk oplost. Wij hebben nu 3 verschillende combiovenns ontvangen die bij alle 3 een storing geven.

De combioven is omgeruild en zelf voor een andere type gekozen. In totaal hebben hebben wij het afgelopen jaar tussen de 8 a 10 dagdelen thuis moeten blijven voor een reparatie van een Samsung apparaat.

Samsung verwijst alleen naar de verkopende partij, maar neemt in deze geen enkele verantwoordelijkheid. De afdeling Special Care die ons hierin zou assisteren heeft zich terug getrrokken.

Samsung stond bij mij op nummer 1 maar na deze gebeurtenissen raad ik de mensen aan om goed na te gaan om een product van Samsung aan te schaffen.

 

Met vriendelijke groet,

Sydney1976

 

 

 

 

 

0 Likes