Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Jet 70 Extra Batterij

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2023 09:18 PM)
311 Weergaven
Abdulkadir İnan
First Poster
Opties

Wij hebben op 5 mei 2023 na het kopen van een Samsung Jet 70 meteen een aanvraag ingediend voor een Samsung Jet 70 batterij en sindsdien niks mogen ontvangen. Ook geen mailtjes. Registratienummer is: NLD10004777FXZB. Zouden jullie hier een verduidelijking op kunnen geven?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Abdulkadir İnan, goedemorgen.

Omdat de promtoei al enige tijd gelden voorbij is kan ik hier op voorhand geen beloftes is doen. De emails zijn naar hetzelfde mailadres gestuurd als de deelname bevestiging waarin het registratie nummer ook vermeld is. De foto's die je begin mei hebt ingestuurd zijn niet de juiste foto's, wanneer je de goede bon en de juiste productsticker met ons deelt kunnen we navragen of de aanvraag nog in behandeling kan worden genomen.

Maar nogmaals ik kan hier geen beloftes in doen! Zodra je de juiste foto's hebt gedeeld zal ik deze doorzetten naar de juiste afdeling.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Abdulkadir İnan, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij zie ik staan dat de aanvraag is afgewezen, vanwege de foto's die zijn toegevoegd. 

Ik zie geen foto van de productsticker van de stofzuiger en ook de modelcode op de aankoop komt niet overeen met het model wat je hebt geselecteerd voor de aanvraag.

Heb je ook in SPAM-box gekeken? Ik zie namelijk wel dat er e-mailszijn verstuurd vanaf de promotie afdeling.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Abdulkadir İnan
First Poster
Opties

Hoi Martijn, 

Ik heb nogmaals gecontroleerd, maar zie nergens in mijn mailbox een mail verschijnen vanuit Samsung. Is er een kans om deze aanvraag toch wel af te handelen om deze batterij toch wel te ontvangen? Onze batterijduur is drastisch omlaag gegaan de laatste tijd jammer genoeg :(. En de tweede batterij was voor ons toch wel een grote reden om voor de Samsung Jet te gaan. 

Groeten, 

Abdulkadir

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Abdulkadir İnan, goedemorgen.

Omdat de promtoei al enige tijd gelden voorbij is kan ik hier op voorhand geen beloftes is doen. De emails zijn naar hetzelfde mailadres gestuurd als de deelname bevestiging waarin het registratie nummer ook vermeld is. De foto's die je begin mei hebt ingestuurd zijn niet de juiste foto's, wanneer je de goede bon en de juiste productsticker met ons deelt kunnen we navragen of de aanvraag nog in behandeling kan worden genomen.

Maar nogmaals ik kan hier geen beloftes in doen! Zodra je de juiste foto's hebt gedeeld zal ik deze doorzetten naar de juiste afdeling.

Groeten,

Martijn

0 Likes