Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth hapert na update Pie

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2019 12:12 PM)
2317 Weergaven
DJStorm1
Explorer
Opties

Na de update naar Android Pie hapert het over Bluetooth streamen van muziek naar mijn autoradio, grrrr. Om de minuut valt het signaal voor een volle seconde weg , irritating 

0 Likes
42 Antwoorden
Renee1987
Apprentice
Opties

Ik ervaar met mijn S8 exact hetzelfde probleem met hapering/wegvallen Bluetooth. Heel irritant in de auto. Het aller vervelendste is dat wanneer ik bluetooth aanzet, verbind hij hem met de radio. Je ziet de verbinding ook. Maar vervolgens wil ik muziek via Spotify afspelen, dan speelt hij het via de speakers van de telefoon i.p.v. via de autospeakers/radio. Dan moet ik de bluetooth op me telefoon uitzetten, opnieuw naar Bluetooth in radio setup en dan pakt ie hem wel. Super irritant.

0 Likes
DJStorm1
Explorer
Opties

Precies hetzelfde wat betreft het tweede x verbinding moeten maken eer je de muziek hoort  Je ziet wel dat ie bij de eerste keer al verbonden is. 

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Zelfde problemen bij mij: een S8 en na de laatste grote update (afgelopen weekend) werkt mijn bluetooth thetering niet meer. Irritant want ik gebruik het in de auto voor verkeersinformatie binnen te halen.

Gewoon BT werkt wél. Maar bij hotspots instellen kan ik niet eens thetering BT aanzetten. Ik krijg dan de melding "instellingen stopt steeds" 

Help !

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Bert63 Als je dit probleem na een update ervaart, ga ik je aanraden om een back-up te maken en een reset uit te voeren. Laat me weten hoe het daarna gaat!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
RayOng1953
First Poster
Opties

Helaas alle opties geprobeerd. Alle instellingen gereset, reboot, nieuwe connecties gemaakt. Ook met bluetooth auto en bose... niks heeft geholpen....helaas. misschien moet samsung maar heel snel met een met een eigen update komen. Android doet voorlopig niks lijkt me. Dit probleem gaat immers viral dus zou een reactie van android of samsung wel op zijn plek zijn. Het probleem ligt immers in de software..

Maar goed.... misschien lukt het anderen wel... nij mij niet helaas

0 Likes
DJStorm1
Explorer
Opties
Ik heb ook alles geprobeerd, krijg er de *****van
0 Likes
Oplossing
Bert63
Explorer
Opties

Inderdaad, met tegenzin, een factory reset gedaan. Gelukkig werkt alles nu wel weer naar behoren.

Alleen jammer dat je dan heel je toestel weer opnieuw moet instellen. Met Smart Switch krijg je alles wel weer terug maar toch moet alles weer even netjes gezet worden en ingedeeld.

Dat zou beter moeten kunnen: dat alles weer exact hetzelfde wordt teruggezet.

 

Maar goed... het belangrijkste is dat alles weer functioneert, ook de BT Thetering.

 

Bedankt voor de support.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Bert63 fijn dat de reset toch een oplossing heeft geboden! Het is inderdaad weer even wat werk om alles opnieuw in te stellen, maar gelukkig heb je dat nu achter de rug.

 

@RayOng1953 @DJStorm1 Kunnen jullie ook eens proberen om een back-up en reset uit te voeren? Zoals jullie zien heeft dat voor Bert geholpen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
jeanpaul22
First Poster
Opties

Ik heb net hetzelfde probleem met de Bluetooth-verbinding naar de autotelefoon sinds de update.

 

Heb al alles geprobeerd , inclusief de factory resetting , alle cache geledigd, in de ontwikkelaarsopties (voorzichtig hiermee !) de bluetooth AVRCP versie op 1.6 geplaatst (wat gesuggereerd werd op een Engels forum) , enz. ..., maar niets helpt.

Zopas gesproken met de helpdesk van Samsung , het probleem zou gekend zijn en waarschijnlijk is er vóór het einde van de maand hiervoor een update. De oorzaak zou exclusief bij Android Pie liggen. Verder zelf trial-and-error proberen is volgens de deskman zinloos ondertussen.

Toch wel vreemd en eigenlijk onaanvaardbaar dat Google/Android dit gekend probleem al een half jaar laat aanslepen.

 

Alle suggesties blijven toch nog welkom , thanks !

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Zoals gezegd werkt het bij mij na de factory reset wel weer. Maar niet vlekkeloos want om de zoveel tijd staat "spontaan" de BT hotspot weer op uit. Rara hoe kan dat.

Maar goed... daar is nog mee te leven, het hoort echter niet natuurlijk.

Ik zie uit naar de update...

Groeten, Bert

0 Likes