Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth hapert na update Pie

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2019 09:15 AM)
9416 Weergaven
DJStorm1
Explorer
Opties

Na de update naar Android Pie hapert het over Bluetooth streamen van muziek naar mijn autoradio, grrrr. Om de minuut valt het signaal voor een volle seconde weg , irritating 

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart! Zou je via Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten > Netwerkinstellingen Resetten kunnen uitvoeren? Let op: hierna moet je opnieuw alle WiFi/Bluetooth netwerken instellen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Bert63
Explorer
Opties

Inderdaad, met tegenzin, een factory reset gedaan. Gelukkig werkt alles nu wel weer naar behoren.

Alleen jammer dat je dan heel je toestel weer opnieuw moet instellen. Met Smart Switch krijg je alles wel weer terug maar toch moet alles weer even netjes gezet worden en ingedeeld.

Dat zou beter moeten kunnen: dat alles weer exact hetzelfde wordt teruggezet.

 

Maar goed... het belangrijkste is dat alles weer functioneert, ook de BT Thetering.

 

Bedankt voor de support.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
42 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je al geprobeerd om de connectie te wissen en opnieuw verbinding te maken?

Misschien even de netwerkinstellingen ook meteen resetten. Instellingen > Algemeen beheer > resetten > Netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
DJStorm1
Explorer
Opties
Ik had wel al de verbinding vernieuwd, maar nu net pas de netwerk instellingen gereset. Tis niet weg, maar lijkt erop alsof er minder signaal uitvallen zijn. In ieder geval hartelijke dank.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi mochten er meer signalen komen van andere gebruikers dan zal ik dit doorzetten naar de software afdeling! Fijn weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Casper67
Apprentice
Opties

Ook ik heb gemerkt dat de bluetooth erg instabiel is. Na de update moest ik zowiezo alle apparaten opnieuw connecten.

En regelmatig is mijn S9 weer een verbinding kwijt, vanuit bluetooth verbinding maken helpt dan niet. Wanneer dit gebeurt moet ik het apparaat verwijderen en opnieuw zoeken met bluetooth.

De meeste problemen ervaar ik met mijn horloge (Samsung Gear 2) en mijn auto (Hyundai i40) overige apparaten worden wat minder gebruikt maar is ook niet vlekkeloos. Bij het opnieuw moeten toevoegen, heeft het o.a. ook weer invloed op smartlock.

Ik hoop dat Samsung dit verhelpt met een eerst volgende update. 

DJStorm1
Explorer
Opties

Kreeg als antwoord van Samsung dat, als er meerdere klachten van dien aard ingediend werden  het doorgezet wordt naar de software afdeling

0 Likes
Kurtdebondt
Apprentice
Opties

Vandaag is mijn s9 geupdate naar Pie en bluetooth springt aan en uit wanneer ik bel in de wagen. Ook streamen via Spotify valt regelmatig uit

Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart! Zou je via Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten > Netwerkinstellingen Resetten kunnen uitvoeren? Let op: hierna moet je opnieuw alle WiFi/Bluetooth netwerken instellen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DJStorm1
Explorer
Opties
Nick ik heb alles al geprobeerd. Niks helpt. Als laatste redmiddel ga ik mijn telefoon naar fabrieks Instellingen terugzetten
0 Likes
Kurtdebondt
Apprentice
Opties

Ik heb de bluetooth apparaten allemaal verwijderd en ook in de wagen. Ik heb geen toestemming gegeven om berichten te lezen bij het opnieuw pairen. Nu werkt het wel

0 Likes