Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth hapert na update Pie

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2019 02:31 PM)
934 Weergaven
DJStorm1
Explorer
Opties

Na de update naar Android Pie hapert het over Bluetooth streamen van muziek naar mijn autoradio, grrrr. Om de minuut valt het signaal voor een volle seconde weg , irritating 

0 Likes
42 Antwoorden
jeanpaul22
First Poster
Opties
Dank, Bert , - of moeten we toch allemaal naar Apple ??

Groeten, JP
0 Likes
Pukkie65
First Poster
Opties

Bij mij nog steeds ellende. Alles geprobeerd. Wilde bluetooth verwijderen. Maar dat gaat ook niet. Watnu

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Er zou een update aan moeten komen.....

Ook de factory reset gedaan? Heeft bij mij wel geholpen namelijk.

Wel eerst even alles back-uppen

0 Likes
jeanpaul22
First Poster
Opties

Ja, factory reset gedaan en het eerste half uur in de wagen in blijde verwachting geweest : Bluetooth haperde niet ( kan je nl. volgen als je de display op Bluetooth zelf openzet , ook zonder te telefoneren) , maar nadien was het feest opnieuw afgelopen. Heb ondertussen àlle suggesties zowat geprobeerd , maar niets helpt.  Gewoon een bug in Android Pie , die ze tot nu gewoon niet aanpakken , eigenlijk onaanvaardbaar.  Heb je zelf nieuws over de aankomende update ?   Groeten , JP.

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Nee helaas geen nieuws hierover.  Ik ben ook maar een gewone gebruiker. Maar voor alle duidelijkheid:

Bij mij werkt "gewoon" bluetooth altijd goed dus bellen en gebeld worden is geen enkel probleem.  Is ook vanaf het begin goed. Maar bij mij liep het fout bij de bluetooth thetering die ik gebruik voor het binnenhalen van verkeersinformatie. 

Ik heb een Volvo V60. Dat werkt na mijn factory reset weer goed alleen heb ik nog wel last van het feit dat regelmatig (best wel vaak) die bluetooth thetering spontaan uit staat. Dus handmatig weer aanzetten elke keer en dan werkt het weer voor een week of zo.

Heb jij dan helemaal geen bluetooth, dus ook geen bellen/gebeld worden? 

0 Likes
jeanpaul22
First Poster
Opties

Heb wel bluetooth en de verbinding start altijd op , maar de verbinding met de autotelefoon zelf valt , zeer wisselend hoe snel al, steeds uit voor een halve minuut ongeveer , komt dan spontaan terug op ( de beller blijft die periode wel verbonden op de GSM) ,  en dit blijft zich zo herhalen. Dit is natuurlijk niet werkbaar.

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Nee inderdaad dat is waardeloos. Heb je overwogen dat het ook ergens aan de auto zou kunnen liggen?

Geen constante spanning, los contact o.i.d. ? 

0 Likes
Bert63
Explorer
Opties

Ik zat nog even na te denken: heb je al eens geprobeerd b.v. met een bluetooth speaker te verbinden?  Als je dan vlekkeloos muziek kunt afspelen zonder haperen en uitval dan zou je inderdaad richting je auto kunnen gaan zoeken? 

Misschien zit daar dan het probleem. Of eens in de auto van een collega of zo uitproberen? 

Succes verder.

0 Likes
jeanpaul22
First Poster
Opties

Dag Bert,

 

 heb nog niet geporbeerd op een ander Bluetooth-toestel , is idd. een goed idee , maar verschillende andere telefoons (iPhone, smartphones zonder de Android-update naar Pie) werken vlekkeloos op de autotelefoon.

Had vóór de update zelf ook geen enkel probleem. Ben ook 2x naar de autodealer geweest en daar werken hun smartphones er perfect op , was zelfs een beetje genant.

Ik bel morgen of vrijdag no eens naar de Samsung-helpdesk , waar ze me vorige maand beloofden 'dat er waarschinlijk nog vóór het einde v

0 Likes
jeanpaul22
First Poster
Opties

Dag Bert,

 

 heb nog niet geprobeerd op een ander Bluetooth-toestel , is idd. een goed idee , maar verschillende andere telefoons (iPhone, smartphones zonder de Android-update naar Pie) werken vlekkeloos op de autotelefoon.

Had vóór de update zelf ook geen enkel probleem. Ben ook 2x naar de autodealer geweest en daar werken hun smartphones er perfect op , was zelfs een beetje genant.

Ik bel morgen of vrijdag nog eens naar de Samsung-helpdesk , waar ze me vorige maand beloofden 'dat er waarschijnlijk nog vóór het einde van de maand (maart) ' een update ter correctie zou komen ... .

Ik hou je zeker op de hoogte.

0 Likes