Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen promotie aanbieding in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2018 12:55 PM)
2100 Weergaven
MeanD
Pathfinder
Opties

Waarom is er bij aankoop van de nieuwe Note 9 in Nederland helemaal geen promotie aanvieding zoals in Amerika of dichterbij België? Als je de Note bij Samsung. com.be bestelt krijg je een wireless charger, een clear view cover en een hdmi verloopkabel om Dex zonder dock te kunnen gebruiken gratis. Wordt automatisch toegevoegd aan de winkelwagen. Ik heb de 512gb versie besteld en hier in Nederland krijg je echt helemaal niks, ik vind dat gewoonweg slecht. Zo van jullue kopen hem toch wel dus krijg lekker de tandjes. Wat rechtvaardigt dat ze in die abdere landen wel een draadloze AKG koptelefoon kunnen kiezen als je Fortnite niet speelt en alweer in Nederland niet. Ik heb niks aan een Fortnite skin of 15.000 vbucks, waarom kan ik niet gewoon kiezen? Hoop dat Samsung meeleest want dit is gewoon niet eerlijk. 

Spring naar oplossing
48 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Waar heb je de Note9 besteld, Wiet? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Extra 100 euro is alleen als je een oude Note toestel inruilt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

@Nick  schreef:

Waar heb je de Note9 besteld, Wiet?  Ik heb e m via de website van Samsung besteld vlak na de presentatie in Brooklyn was beeindigd op de Samsung factuur ik kopieer: Besteldatum: 09/08/2018 Factuurdatum: 09/08/2018
dank Wiet


 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

@Rohit €200 is als je een Note inruilt, €100 is bij overige toestellen... https://www.samsung.com/nl/offer/mobile-trade-in/


kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@KevinW

 

Zoals ik dus al zei: Extra 100 euro is alleen als je een oude Note toestel inruilt. Normaal dus 100 en 100 EXTRA als je een Note inruilt... :winking-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

@Rohit  schreef:

@KevinW

 

Zoals ik dus al zei: Extra 100 euro is alleen als je een oude Note toestel inruilt. Normaal dus 100 en 100 EXTRA als je een Note inruilt... :winking-face: Ik begrijp er niets van ik heb me gisteren op de samsung website gemeld dat ik een google telefoon wil inruilen gelet op de goede conditie zou ik en mail ontvangen als ik mag opsturen en iets van 150 terugkrijgen. Vandaag zag ik op de Samsung Website dat is meteen 100 bij aankoop terugontvang lees niet hoef te betalen.  Ik heb de note 3 maar die kon ik niet inruilen omdat die op de aankoopdatum niet op het inruillijstje stond sorry maar het is totaal verwarrend voor mij dank Wiet


 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Lees het linkje wat Kevin hierboven stuurde: https://www.samsung.com/nl/offer/mobile-trade-in/

Daar staat alles precies uitgelegd!
1 : Plaats een bestelling in de Samsung Online Shop en geef bij het afrekenen aan wat voor smartphone je wilt inruilen.
Er wordt €100 extra inruilwaarde direct in je winkelwagen verrekend.
2 : Er wordt €100 extra inruilwaarde direct in je winkelwagen verrekend.
Stuur je oude smartphone op met het verzendlabel die je via e-mail ontvangt.
3 : Stuur je oude smartphone op met het verzendlabel die je via e-mail ontvangt.
Je ontvangt een e-mail waarin de inruilwaarde van je oude smartphone, en de eventueel resterende €100 extra inruilwaarde voor je oude Note, na inspectie wordt bevestigd.
4 : Je ontvangt een e-mail waarin de inruilwaarde van je oude smartphone, en de eventueel resterende €100 extra inruilwaarde voor je oude Note, na inspectie wordt bevestigd.

 

Lees dit ook even: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-werkt-de-galaxy-note9-inruilpromotie/

https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/samsunginruil/bijzonderevoorwaarden_nl.pdf

 

Hopelijk snap je het nu.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Indien je geen toestel hebt geselecteerd bij de aankoop is de standaard 100 euro inderdaad niet van de aankoopprijs afgegaan. Wij zijn nog aan het kijken wat we hier mee kunnen doen, aangezien het bedrijf die de toestellen ontvangt deze 100 euro ook niet gaat meerekenen. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

Bedankt voor uw antwoord, als ik alles bekijk is het cruciaal te weten dat Samsung de site heeft opengesteld na de presentatie in Brooklyn. (Toen heb ik de Note 9 besteld en betaald) Vervolgens heeft Samsung aanpassingen gedaan in de lijst van te retourneren telefoons en naar ik denk ook op financieel gebied met de 100 retour. Ik heb echter geen label ontvangen toen ik mij aanmeldde om een mobiel te retourneren maar alleen een bericht dat ze de aanmelding van een retour hebben ontvangen en dat ik moest wachten op instructies.  In het kort ik heb de Samsung Note 9 besteld en betaald met het volledige bedrag en er is mij later bericht dat ik de Google Pixel wel kan retourneren (staat nu wel op het Samsung inruillijstje)  maar afwachten op het bericht van Samsung, hopelijk is het u duidelijk. Hartelijkst Wiet

Even nog ter verwarring: op het oorspronkelijke inruillijstje kon ik mijn Note 8 niet inruilen nu is die optie er wel)

0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

Dank u wel heeft u al een oplossing dat ikje die honderd niet hoef te missen?? Dank Wiet

0 Likes