Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen promotie aanbieding in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2018 12:55 PM)
2190 Weergaven
MeanD
Pathfinder
Opties

Waarom is er bij aankoop van de nieuwe Note 9 in Nederland helemaal geen promotie aanvieding zoals in Amerika of dichterbij België? Als je de Note bij Samsung. com.be bestelt krijg je een wireless charger, een clear view cover en een hdmi verloopkabel om Dex zonder dock te kunnen gebruiken gratis. Wordt automatisch toegevoegd aan de winkelwagen. Ik heb de 512gb versie besteld en hier in Nederland krijg je echt helemaal niks, ik vind dat gewoonweg slecht. Zo van jullue kopen hem toch wel dus krijg lekker de tandjes. Wat rechtvaardigt dat ze in die abdere landen wel een draadloze AKG koptelefoon kunnen kiezen als je Fortnite niet speelt en alweer in Nederland niet. Ik heb niks aan een Fortnite skin of 15.000 vbucks, waarom kan ik niet gewoon kiezen? Hoop dat Samsung meeleest want dit is gewoon niet eerlijk. 

Spring naar oplossing
48 Antwoorden
Wiet
Pioneer
Opties
Dank dat was allemaal nog niet de paar uur na introductie van de Note 9 ik heb ingevuild en zou bericht ontvangen, prima Service dank u wel Wiet
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Goed om te horen dat het gelukt is! Als er nog meer vragen oprijzen dan weet je ons wel te vinden :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Zulke keuzes worden gemaakt per land. Het is trouwens niet alleen via de Belgische Samsung shop, maar via alle winkels in België. Ik kan er helaas geen mooie reden voor bieden aangezien het een beslissing is die gemaakt wordt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties

Zoals ik al zei, ik koop hem toch wel en ik begrijp heel goed dat jij verder weinig kunt zeggen over wat de reden is voor het magere promotie aanbod in Nederland. Wat me stak is dat ik bij navraag hier op het forum, ik met een kluitje in het riet werd gestuurd. Er is gewoon geen promotieaanbieding dus zeg dat dan ipv heel blij te melden dat wij tot 200 euro korting kunnen krijgen want dat is dus een wassen neus, dat krijgen ze in België ook. Dat staat geheel los van de pronotie aanbieding. Soms is het fijn als community leden hun kennis delen maar het is erg vervelend als het juiste antwoord daardoor niet gegeven wordt. Toch een fijne dag allemaal en heel veel plezier met je nieuwe telefoon als je gepre-orderd hebt!

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik vind het oprecht jammer dat je ervaart dat ik je verkeerd heb voorgelicht. Ik wees je op de promotie die bovenaan de Nederlandse promotiepagina staat: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/. In mijn optiek is iets niet alleen promotie als die niet in België geldt, ook al is de actie in België uitgebreider. Blijkbaar verschillen we daarin van mening.

 

In ieder geval wens ik jou natuurlijk ook alvast veel plezier met je nieuwe parel! :smiling-face:


kevin-sig
0 Likes
MeanD
Pathfinder
Opties

Beste Kevin, ik weet dat dit nooit met slechte untentie door jou

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Maar de inruilactie is ook daadwerkelijk een actie. Dat het in andere landen óók zo is verandert niet dat het om een actie gaat. Ja, België heeft blijkbaar meer promoties, dat betekent niet dat het ene het andere wegstreept. 

 

Desalniettemin is het balen dat gebruikers er hier geen gebruik van kunnen maken! Hopelijk kunnen jullie allemaal wel écht gaan genieten van het toestel, want het is een topper!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
MeanD
Pathfinder
Opties
Sorry ging even fout, nog een poging.
Beste Kevin, ik ga er van uit dat je mensen met de beste intenties van advies voorziet. Je vele posts bewijzen dat ook. Wat me stoorde was dat er na jou antwoord geen aanleiding meer is voor samsung om te reageren terwijl die 200 euro inruil in dit geval maar de helft van het verhaal is. Ik stel het op prijs dat je nog een reactie geeft en zal proberen er de volgende keer niet direct met gestrekt been in te gaan. Ik wens jou ook niks dan goeds. Dankjewel, ga ik zeker doen. 👍
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Ik ben het met jullie eens, dat is ook een actie. Zie mijn laatste reactie op Kevin. En toch bedankt voor de uitleg. Ga ik zeker doen, genieten van mijn nieuwe beest van een telefoon!😊
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

Ik citeer: €100 extra korting exclusief voor jou

Krijg €100 extra korting op je nieuwe Galaxy Note9, bovenop jouw inruilwaarde einde citaat. Ik heb dat ook niet gezien toen ik de Note 9 kocht het zou meteen verrekend worden bij de aankoop van de Note 9 maar helaas destijds bij mij niet. Ik ruil de Google Pixel XL in. Maar hoe kom ik aan die extra 100 Euro? Kennelijk is na presentatie van de Note 9 pas enige tijd later de aanbieding gewijzigd met korting en inruil van de Pixel. Dank voor antwoord Wiet

0 Likes