Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reminder app

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2018 07:39 PM)
3102 Weergaven
JaapG
Pioneer
Opties

Op mijn note8 had ik een app voor reminders. Deze zie ik niet meer in mijn lijst met apps op de note9.

Echter, als ik via instellingen naar alle apps ga, dan zie ik hem daar wel.

Ook in de appstore vind ik hem niet meer.

Iemand een idee hoe dat zit? Ik vond het een zeer handig hulpmiddel 

Ps: via het edgescreen kan ik nog wel reminders maken, iets minder handig vind ik zelf.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Misschien komt dat omdat je Reminder al via het Edge scherm gebruikt hebt. Mogelijk sloeg hij daarom de introductie over waar je kunt kiezen om hem aan je startscherm toe te voegen.

Je kunt de gegevens van Reminder wissen om het introductiescherm te forceren bij het opstarten. Open eerst Reminder met Bixby, tik rechtsboven op de drie puntjes >> Instellingen >> Samsung Cloud en zet het synchroniseren aan als dit nog niet aan staat. Wacht tot het synchroniseren voltooid is. Op die manier behoud je je eerder aangemaakte herinneren.

Open vervolgens de instellingen van je telefoon. Navigeer naar Apps >> Reminder >> Opslag en kies voor gegevens wissen. Open vervolgens Reminder weer met Bixby ('Hi Bixby, open Reminder'). Je zou nu het introductiescherm moeten zien. Hier kun je kiezen of je Reminder op je startscherm wilt weergeven. Als dit aangevinkt staat zou de app tussen al je andere apps moeten staan. Zo is het in elk geval op mijn Note9 gelukt, dus het zou wel moeten kunnen. 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Jaap,

Je kunt het makkelijkst via Bixby Reminder openen ('Hi Bixby, open Reminder'). Hierna zal Reminder tussen je geïnstalleerde applicaties staan zoals je gewend bent.

kevin-sig
0 Likes
JaapG
Pioneer
Opties

Kevin, bedankt voor je reaktie.

Ik heb het geprobeerd,  ik kan inderdaad een reminder maken met Bixby. En zo te zien is dat de reminder app, maar de app blijft verborgen. Ik kan hem niet aan mijn startscherm hangen.

Misschien maar accepteren dat het zo is.

Groet Jaap 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Misschien komt dat omdat je Reminder al via het Edge scherm gebruikt hebt. Mogelijk sloeg hij daarom de introductie over waar je kunt kiezen om hem aan je startscherm toe te voegen.

Je kunt de gegevens van Reminder wissen om het introductiescherm te forceren bij het opstarten. Open eerst Reminder met Bixby, tik rechtsboven op de drie puntjes >> Instellingen >> Samsung Cloud en zet het synchroniseren aan als dit nog niet aan staat. Wacht tot het synchroniseren voltooid is. Op die manier behoud je je eerder aangemaakte herinneren.

Open vervolgens de instellingen van je telefoon. Navigeer naar Apps >> Reminder >> Opslag en kies voor gegevens wissen. Open vervolgens Reminder weer met Bixby ('Hi Bixby, open Reminder'). Je zou nu het introductiescherm moeten zien. Hier kun je kiezen of je Reminder op je startscherm wilt weergeven. Als dit aangevinkt staat zou de app tussen al je andere apps moeten staan. Zo is het in elk geval op mijn Note9 gelukt, dus het zou wel moeten kunnen. 

kevin-sig
0 Likes
JaapG
Pioneer
Opties

Hallo KevinW

Bedankt voor de heldere uitleg, ik had het zo voor elkaar.

Ik was er zelf nooit achter gekomen.

Dank je wel, Groet Jaap

0 Likes