Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen promotie aanbieding in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2018 12:55 PM)
2123 Weergaven
MeanD
Pathfinder
Opties

Waarom is er bij aankoop van de nieuwe Note 9 in Nederland helemaal geen promotie aanvieding zoals in Amerika of dichterbij België? Als je de Note bij Samsung. com.be bestelt krijg je een wireless charger, een clear view cover en een hdmi verloopkabel om Dex zonder dock te kunnen gebruiken gratis. Wordt automatisch toegevoegd aan de winkelwagen. Ik heb de 512gb versie besteld en hier in Nederland krijg je echt helemaal niks, ik vind dat gewoonweg slecht. Zo van jullue kopen hem toch wel dus krijg lekker de tandjes. Wat rechtvaardigt dat ze in die abdere landen wel een draadloze AKG koptelefoon kunnen kiezen als je Fortnite niet speelt en alweer in Nederland niet. Ik heb niks aan een Fortnite skin of 15.000 vbucks, waarom kan ik niet gewoon kiezen? Hoop dat Samsung meeleest want dit is gewoon niet eerlijk. 

Spring naar oplossing
48 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

De actie zou vanaf het begin op de website moeten staan, mét de 100 euro extra. Maar als ik je goed begrijp heb je dus het toestel besteld, wél een toestel geselecteerd voor de inruil, maar niet 100 euro terug gekregen op de bestelling zelf, klopt dat?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

@Nick  schreef:

De actie zou vanaf het begin op de website moeten staan, mét de 100 euro extra. Maar als ik je goed begrijp heb je dus het toestel besteld, wél een toestel geselecteerd voor de inruil, maar niet 100 euro terug gekregen op de bestelling zelf, klopt dat? JA dat is juist die 100 euro heb ik niet 


 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je het bestelnummer van jouw order? Dan kan ik het hier in het systeem bekijken.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Wiet
Pioneer
Opties

@Nick  schreef:

Heb je het bestelnummer van jouw order? Dan kan ik het hier in het systeem bekijken.

 


Factuurnummer: #NL180809-15731655

Dank Wiet

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

De 100 euro is inderdaad niet meegenomen. In dit geval kun je de normale procedure volgen via onze promotiepagina, dan krijg je de 100 euro hier ook bij. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

@Nick  schreef:

De 100 euro is inderdaad niet meegenomen. In dit geval kun je de normale procedure volgen via onze promotiepagina, dan krijg je de 100 euro hier ook bij. 

Ik ben maar een dummy en heb gekeken maar ik weet helemaal niet hoe ikje dat moet doen en ik wil graag, gaarne uw HULP en verwijzingen dank Wiet


 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Yes! Je kunt terecht op deze website. Als je daar alle stappen volgt kun je gewoon meedoen aan de promotie. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
EricRutten
First Poster
Opties

Sorry, maar die inruil aanbieding is echt een lachertje. Mijn S7 Edge staat nog te koop bij Samsung voor 420 euro en ik zou er met de actie 100+78 euro voor krijgen...dan kan ik hem beter op marktplaats verkopen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

De inruilactie kun je natuurlijk voor kiezen, maar doorverkopen blijft ook een mogelijkheid. Daarnaast kun je nieuwwaarde niet vergelijken met een toestel die in principe zo'n 2-3 jaar oud is. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes