Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2022 12:51 PM)
1436 Weergaven
poldernorwich
Pioneer
Opties
Vreemd, de Note 20 ultra van mijn vrouw loopt soms wel een maand achter met updates ten opzichte van andere gebruikers hier in Nederland. Op dit moment heeft ze ook nog niet de android 12. Toestel is gekocht bij Samsung met een abonnement. Iemand ook deze ervaring? Is er aan de code van het toestel te zien of het wel een Nederlands toestel betreft?
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Alle gegevens komen gewoon overeen met een Nederlands toestel van T-Mobile.

De Note 20 Ultra zou in Januari beschikbaar worden en de maand is nog lang niet voorbij. Ik denk dat je gewoon nog even moet afwachten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Ga eens naar instellingen > info telefoon > Software gegevens. En post wat screenshots.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
poldernorwich
Pioneer
Opties
Ik zal vanavond eens kijken.
0 Likes
marijn23
First Poster
Opties
Hoi. Ga dan naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > en kijk dan bij Softwareversie serviceprovider > en dan staat daar als het goed is het PHN dat is van Nederland
0 Likes
marijn23
First Poster
Opties
Op 04-01-2022 is de update beschikbaar in Nederland. En op 11-01-2022 is android 12 in Duitsland uit gebracht voor de note 20 ultra 5G
0 Likes
poldernorwich
Pioneer
Opties
Dank je wel Marijn, zodra mijn vrouw thuis is kan ik het nakijken.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Is al gevraagd..

Schermafbeelding 2022-01-11 om 17.12.45.png

signatureee
Groet, Dick

marijn23
First Poster
Opties
U vroeg om een screenshot. Ik niet wand niet iedereen houd van screenshot maken of weet niet hoe het moet. Dus van daar even de uitgebreide informatie.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik vroeg inderdaad om screenshots ja, en totdat @poldernorwich  deze plaatst vanavond is het beter om af te wachten dan te gaan gokken. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
poldernorwich
Pioneer
Opties
Bij de note staat TNL, dus geen PHN. Net update geprobeerd, maar nog steeds niets.
0 Likes