Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2022 08:31 PM)
1280 Weergaven
poldernorwich
Pioneer
Opties
Vreemd, de Note 20 ultra van mijn vrouw loopt soms wel een maand achter met updates ten opzichte van andere gebruikers hier in Nederland. Op dit moment heeft ze ook nog niet de android 12. Toestel is gekocht bij Samsung met een abonnement. Iemand ook deze ervaring? Is er aan de code van het toestel te zien of het wel een Nederlands toestel betreft?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Stuur eens een screenshot hiervan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marijn23
First Poster
Opties
TNL staat voor Nederland T-Mobile en dat is dan gek want die handen voor rang op de update
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@marijn23 

Misschien is het handig om op een screenshot te wachten voordat je met conclusies komt. 

(TNL) is inderdaad T-Mobile en (PHN) is Unbranded, beide Nederlands maar zonder screenshot is er niet de nodige informatie om erachter te komen waarom die updates laat zijn bij dit toestel.

@poldernorwich 

Je zegt dat het toestel met abonnement bij Samsung vandaan komt. Samsung levert geen abbonementen dus dan is de vraag bij welke partner van Samsung is het abbonement afgesloten?

poldernorwich
Pioneer
Opties
Welke screenshots naast deze zijn nog nodig?Screenshot_20220111-194814_Settings_34331_1641926974.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Er ontbreekt nog wat informatie aan de bovenkant dus een 2e screenshot is handig maar zo krijgen we al meer informatie.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Via de screenshot kan ik in iedergeval bevestigen dat het gelukkig wel om een toestel gaat dat is bestemd voor de Nederlandse markt.

Ik denk in dit geval dat T-Mobile gewoon laat is met de update.

In de screenshot die ontbreekt is namelijk ook te zien welke firmware versie je nu precies hebt en dat is handig om te weten. Want op basis hiervan kunnen we uitzoeken waarom de updates laat zijn.

poldernorwich
Pioneer
Opties
En daar is het bovenste gedeelte Screenshot_20220111-201552_Settings_34332_1641928648.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Alle gegevens komen gewoon overeen met een Nederlands toestel van T-Mobile.

De Note 20 Ultra zou in Januari beschikbaar worden en de maand is nog lang niet voorbij. Ik denk dat je gewoon nog even moet afwachten.

poldernorwich
Pioneer
Opties
Is het in ieder geval duidelijk waarom er zo'n verschil is in update beleid Patrick. Bedankt!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen probleem, fijne avond verder.