Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen promotie aanbieding in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2018 12:55 PM)
2191 Weergaven
MeanD
Pathfinder
Opties

Waarom is er bij aankoop van de nieuwe Note 9 in Nederland helemaal geen promotie aanvieding zoals in Amerika of dichterbij België? Als je de Note bij Samsung. com.be bestelt krijg je een wireless charger, een clear view cover en een hdmi verloopkabel om Dex zonder dock te kunnen gebruiken gratis. Wordt automatisch toegevoegd aan de winkelwagen. Ik heb de 512gb versie besteld en hier in Nederland krijg je echt helemaal niks, ik vind dat gewoonweg slecht. Zo van jullue kopen hem toch wel dus krijg lekker de tandjes. Wat rechtvaardigt dat ze in die abdere landen wel een draadloze AKG koptelefoon kunnen kiezen als je Fortnite niet speelt en alweer in Nederland niet. Ik heb niks aan een Fortnite skin of 15.000 vbucks, waarom kan ik niet gewoon kiezen? Hoop dat Samsung meeleest want dit is gewoon niet eerlijk. 

12 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @MeanD,

 

Ieder land heeft verschillende promoties. In Nederland is de promotie dat je tot €200 extra inruilwaarde krijgt bij Samsung Inruil op een pre-order Note9.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Helaas zijn de promoties in Europa altijd slechter dan USA en Azië... Geen idee waarom maar het is al jaren zo... De reden zal waarschijnlijk ergens zitten in de hoeveelheid verkopen per werelddeel/land..
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is maar wat je slechter noemt in dit geval... Met €100-€200 extra kun je de extraatjes die je wilt hebben gewoon zelf kopen, en houd je waarschijnlijk nog wat over ook :winking-face: 


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet even onderzoek doen denk ik want als je dat doet zie je dit bijvoorbeeld in USA:

https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-note9/buy/s/Device/

Dat is dus een inruil actie + gratis extratjes erbij... Verizon is het zelfs buy 1 get one free!

Dus het is sowieso slechter! Altijd geweest en valt dus niet te ontkennen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Daarom dacht ik het ook zoals je kan lezen :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Natuurlijk bepaal jij wat je zelf doet daarom reageerde je ook zomaar op mijn stelling mat als antwoord,"het is maar wat je slechter vind. Hierop reageerde Rohit met een feitelijke constatering dat ze in bijvoorbeeld Amerika weldegelijk meer kunnen krijgen die genoemde 100 tot 200 euro van jou en dan us jou inhoudelijke reactie, "ik bepaal zelf wel wat ik moet doen". Dan kan ik alleen maar zeggen; Bedankt voor je positieve bijdrage aan deze conversatie! En aan Rohit; Toch bedankt voor de toelichting en aanvullende uitleg. Veel plezier hier verder want de toon van sommige bijdragen bevalt me niet. Als iemand je aanspreekt kun je antwoorden zoals je wil maar toetsenbordridders met een nare attitude heb ik niks mee. Ik kan ook heel stoer doen vanachter de computer maar dat hou ik lekker voor me. Fijne dag allemaal.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties

@Nick  schreef:

Dit is inderdaad niet in Nederland beschikbaar. Ik heb wel nagevraagd of dit klopt, maar zover bekend klopt dit gewoon. 


Hoi Nick, dat was me wel duidelijk. Dit is gewoon samsung.com/be, dat is dus de officiële website. Het beantwoord mijn vraag niet, waarom in België wel drie goodies en hier niet eentje? Daarnaast was het meer als bewijs dat de inruildeal hier los van staat want die hebben ze ook in België en volgens mij zelfs wereldwijd, correct me if I'm wrong. Anyway, ik koop hem toch wel met of zonder promotie aanbieding, steekt alleen een beetje schril af bij de acties in de meeste andere landen.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Zulke keuzes worden gemaakt per land. Het is trouwens niet alleen via de Belgische Samsung shop, maar via alle winkels in België. Ik kan er helaas geen mooie reden voor bieden aangezien het een beslissing is die gemaakt wordt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties

Zoals ik al zei, ik koop hem toch wel en ik begrijp heel goed dat jij verder weinig kunt zeggen over wat de reden is voor het magere promotie aanbod in Nederland. Wat me stak is dat ik bij navraag hier op het forum, ik met een kluitje in het riet werd gestuurd. Er is gewoon geen promotieaanbieding dus zeg dat dan ipv heel blij te melden dat wij tot 200 euro korting kunnen krijgen want dat is dus een wassen neus, dat krijgen ze in België ook. Dat staat geheel los van de pronotie aanbieding. Soms is het fijn als community leden hun kennis delen maar het is erg vervelend als het juiste antwoord daardoor niet gegeven wordt. Toch een fijne dag allemaal en heel veel plezier met je nieuwe telefoon als je gepre-orderd hebt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik vind het oprecht jammer dat je ervaart dat ik je verkeerd heb voorgelicht. Ik wees je op de promotie die bovenaan de Nederlandse promotiepagina staat: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/. In mijn optiek is iets niet alleen promotie als die niet in België geldt, ook al is de actie in België uitgebreider. Blijkbaar verschillen we daarin van mening.

 

In ieder geval wens ik jou natuurlijk ook alvast veel plezier met je nieuwe parel! :smiling-face:


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Ik ben het met jullie eens, dat is ook een actie. Zie mijn laatste reactie op Kevin. En toch bedankt voor de uitleg. Ga ik zeker doen, genieten van mijn nieuwe beest van een telefoon!😊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Wiet
Pioneer
Opties

@Nick  schreef:

Heb je het bestelnummer van jouw order? Dan kan ik het hier in het systeem bekijken.

 


Factuurnummer: #NL180809-15731655

Dank Wiet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
48 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @MeanD,

 

Ieder land heeft verschillende promoties. In Nederland is de promotie dat je tot €200 extra inruilwaarde krijgt bij Samsung Inruil op een pre-order Note9.


kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Helaas zijn de promoties in Europa altijd slechter dan USA en Azië... Geen idee waarom maar het is al jaren zo... De reden zal waarschijnlijk ergens zitten in de hoeveelheid verkopen per werelddeel/land..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is maar wat je slechter noemt in dit geval... Met €100-€200 extra kun je de extraatjes die je wilt hebben gewoon zelf kopen, en houd je waarschijnlijk nog wat over ook :winking-face: 


kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet even onderzoek doen denk ik want als je dat doet zie je dit bijvoorbeeld in USA:

https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-note9/buy/s/Device/

Dat is dus een inruil actie + gratis extratjes erbij... Verizon is het zelfs buy 1 get one free!

Dus het is sowieso slechter! Altijd geweest en valt dus niet te ontkennen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik bepaal zelf wel wat ik moet doen denk ik.

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Daarom dacht ik het ook zoals je kan lezen :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Natuurlijk bepaal jij wat je zelf doet daarom reageerde je ook zomaar op mijn stelling mat als antwoord,"het is maar wat je slechter vind. Hierop reageerde Rohit met een feitelijke constatering dat ze in bijvoorbeeld Amerika weldegelijk meer kunnen krijgen die genoemde 100 tot 200 euro van jou en dan us jou inhoudelijke reactie, "ik bepaal zelf wel wat ik moet doen". Dan kan ik alleen maar zeggen; Bedankt voor je positieve bijdrage aan deze conversatie! En aan Rohit; Toch bedankt voor de toelichting en aanvullende uitleg. Veel plezier hier verder want de toon van sommige bijdragen bevalt me niet. Als iemand je aanspreekt kun je antwoorden zoals je wil maar toetsenbordridders met een nare attitude heb ik niks mee. Ik kan ook heel stoer doen vanachter de computer maar dat hou ik lekker voor me. Fijne dag allemaal.
Talí
Helping Hand
Opties
@MeanD
Gauw op je teentjes getrapt?

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
MeanD
Pathfinder
Opties

Niks te doen?

 

Fijne dag!

0 Likes