Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Note 9 schermoptie

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2019 03:09 PM)
372 Weergaven
Mennowes
Explorer
Opties

Eventjes voor de mensen die de zelfde klachten hebben met zijn schermafbeelding optie's  , update januari 2019 waardeloos, het  trekt meer stroom van je accu en je kan niet meer schermafbeeldingen verkleinen  als er meerdere apps open staan, zoals ik hem toen had gekocht .! Nu vind ik hem waardeloos qua afbeeldingsbewerking ! 👎🏻je kan nu niet meerdere schermafbeeldingen verkleinen naar jou wens, het was super handig want je kon wel 3 a 4 apps tegelijker draaien en gebruiken! zet hem terug aub zoals ie toen funktioneerde !!  Ook hapert de telefoon erg .. volgens mij te veel veranderingen in de softwareupdate  gr. FIX IT  AUB 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Omdat je een reset hebt gedaan en het een heel nieuwe versie is van Android duurt het een aantal dagen voordat de accu geoptimaliseerd is. Dus geef het een aantal dagen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mennowes
Explorer
Opties

Hi , op dit moment heb ik in optie scherm meer in verdiept waar ik dusdanig het scherm in popup stand kan veranderen . Hiermee heb ik voldoende informatie gekregen om deze scherm opties weer te wijzigen. Alleen het was dus veel moeilijker te vinden waar je het kon zoeken 👍🏻 ik heb voor meerdere note gebruikers een paar screenshots gemaakt om hem gemakkelijker te vinden !! Mvg Screenshot_20190129-164311_Settings.jpg

 

20190129_164438.jpg

 

0 Likes
Mennowes
Explorer
Opties
Het batterij verbruikt nog steeds veel ?? Ik heb de instellingen flink omlaag gezet . Zou de batterij verbruik meer verbruiken omdat het grafisch veel veranderd is ??
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Omdat je een reset hebt gedaan en het een heel nieuwe versie is van Android duurt het een aantal dagen voordat de accu geoptimaliseerd is. Dus geef het een aantal dagen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes