Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2018 08:10 PM)
825 Weergaven
cvdd
First Poster
Opties

Ik heb een soundbar K650 met 2 wireless R1 speakers, als ik deze als surround instel zijn de R1 speaker heel zachtjes in verhouding tot de K650 soundbar die als centerspeaker fungeert.

Ook als ik het in de multiroom app instel ( zie foto )Multiroom app .png

Als de twee R1 speakers los koppel uit het surround systeem ( via de app ) en ze als stereo laat spelen zijn ze wel goed hoorbaar.

Geheel is via wifi gekoppeld

 

Wie weet hoe ik het volume van de R1 speaker harder kan zetten?

De app en de TV ( type UE49KS800 ) laten dit niet toe.

De twee R1 speaker zo hard mogelijk en de soundbar zo zacht mogelijk en dan nog zijn de beide R1 speaker haast niet hoorbaar. ( zie foto )

 

 

Mvg

CVDD

0 Likes
227 Antwoorden
Andre15
Explorer
Opties

14 dagen verder en geen antwoord van Samsung.

worden we nog serieus genomen door Samsung.

 

0 Likes
Robert17
Journeyman
Opties

Beste André,

Ik denk dat we weer van de radar zijn bij Samsung. Wordt weer tijd voor een nieuw offensief.

0 Likes
Robert17
Journeyman
Opties

 Beste Joeri,

Dit begint langzaam op belachelijke situatie te lijken.

Hoe lang worden wij nog aan het lijntje gehouden. Wij eisen een oplossing en wel op korte termijn. Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Of Samsung geeft ons ons geld terug of bied ons een wel werkend alternatief. Zo niet dan gaan wij ons verenigen en de media opzoeken.

0 Likes
Andre15
Explorer
Opties

Lijkt mij ook Robert,

14 dagen is te lang als je zuinig bent op je klanten.

0 Likes
Andre15
Explorer
Opties

Heb je al iets van BCC gehoord Caroline?

 

0 Likes
Robert17
Journeyman
Opties

Beste Joeri,

Dit begint langzaam op belachelijke situatie te lijken.

Hoe lang worden wij nog aan het lijntje gehouden. Wij eisen een oplossing en wel op korte termijn. Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Of Samsung geeft ons ons geld terug of bied ons een wel werkend alternatief. Zo niet dan gaan wij ons verenigen en de media opzoeken

0 Likes
Caroline1969
Pioneer
Opties

@Andre15schreef:

Heb je al iets van BCC gehoord Caroline?

 


Nee Andre. Helaas. Kan tot 22 dagen duren. Ik ben bang dat ik daarna weer moet gaan leuren met wat er de boxjes is gebeurd. Samsung is niet echt goed in klantvriendelijkheid of problemen oplossen. Waar kunnen we een klacht indienen?

0 Likes
Caroline1969
Pioneer
Opties
 
0 Likes
Andre15
Explorer
Opties

Ben benieuwd wat er uitkomt Caroline.

hier wachten we ook al weer 14 dagen.

dat is echt te lang als je de klanten belangrijk vind.

Caroline1969
Pioneer
Opties

 

Jaaaaa en daar zijn we weer JoeriS .  Van het kastje naar de muur. Net terug van BCC met de boxjes die zijn 'nagekeken'. Maar niet heus. Met de mededeling 'geen afwijking geconstateerd'. Nee dat snap ik gvd. Er staat heel duidelijk dat het om de surround gaat maar dat zetten ze er niet bij dat ze dat getest hebben...... nee natuurlijk hebben ze dat niet getest.  Zie bijlage. En dan de mededeling 'zie gebruiksaanwijzing voor groep of stereo instellen"'. Argggggghhhh. Wie zijn nek kan ik omdraaien bij Samsung? Volgens mij is dit voor Samsung zeer vermakelijk om te zien hoe de klanten zo lopen te sukkelen. Dank je wel he! En wat nu? Want natuurlijk werken de boxjes nog steeds niet goed in surround. Dat had ik in het voren al kunnen zeggen. WAT NU JoeriS??????? BCC weet het ook niet, ja ik kan ze voor 2e x terugsturen maar dat heeft totaal geen zin en wat daarna? Dat kon BCC ook niet vertellen. 2018-04-05 20.20.39 klein.jpg

0 Likes