Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp afbeeldingen op Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2021 01:04 PM)
2796 Weergaven
aq_janssen
First Poster
Opties

Sinds enkele dagen ben ik in bezit van een Galaxy Watch 4, whatsapp berichtjes lezen en beantwoorden gaat prima.
Maar de Galaxy Waych 3 van mijn vrouw toont ook de afbeeldingen / foto's welke zij binnen krijgt op haar Watch 3.
Welke instelling op de Galaxy Watch4 of instelling op de Galaxy S20 zorgt er voor dat ik ook op mijn Watch 4 de afbeeldingen / foto's zie

0 Likes
5 Antwoorden
Liweigroen
Explorer
Opties
Ik heb een galaxy watch 4 classic en krijg via watchapp foto,s van andere tezien . Heeft u bij instellingen gekeken op watch 4. Bij instellingen en dan naar meldingen. Dan zie je verschillende opties. Geavanceerde instellingen is er een van. Schaken indicator meldingen aan. Daarnaast ook weergave met Details en scherm inschakelen20211228_182956_88028_1640712596.jpg
Liweigroen
Explorer
Opties
Is het gelukt met de melding
0 Likes
aq_janssen
First Poster
Opties
Nee heeft helaas niet geholpen, nog steeds geen afbeeldingen op mijn horloge
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet bij Whatsapp op je telefoon instellen dat hij de foto's ook meteen download met mobiele data + Wifi. Ik had eerst dat hij alleen de foto's mocht downloaden als ik verbonden was met WIFI toen kreeg ik ze ook nooit op me watch, nu ik dat heb aangepast komen ze wel op me watch 3 en 4.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aq_janssen, goedemorgen.

Allereerst de beste wensen voor een goed en gezond 2022! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 😁

Is het met de tip van @Rohit gelukt om ook op jouw Watch 4 foto's te ontvangen via WhatsApp?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes