Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Fit 3 vindt geen GPS

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2025 12:54 PM)
230 Weergaven
Thunderstone
First Poster
Opties

galaxy_fit_3.jpg

Mijn Galaxy Fit 3 maakt geen connectie met de GPS op mijn telefoon. Hij blijft oneindig op "Detecting..." staan als ik een workout start. Locatie staat aan op mijn telefoon (Xiaomi 9T). Ik heb de locatie-permissions voor de Samsung Galaxy Wearable en Fit 3 plugin op "Always" staan (en voor Samsung Health op "when using the app", kan niet op "Always"). Ik heb mijn telefoon en de Fit 3 herstart, het horloge opnieuw verbonden met de app, locatie-permissions weggehaald en weer toegevoegd. Mijn telefoon staat niet op battery saver en ik heb battery saver uitgezet voor alle Samsung app

Andere connectiviteit werkt wel (agenda, whatsapp notificaties). Ik heb geen idee wat ik nog meer kan proberen. Heeft iemand suggesties? Ik heb het horloge nieuw dus het heeft niet eerder wel gewerkt.

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Thunderstone,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Fit3! GPS trackter via jouw telefoon is inderdaad wel erg handig voor de Fit3. Zijn beide toestellen helemaal up-to-date en voor de zekerheid jouw Fit3 opnieuw gereset?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes