Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 6 lte meet geen slaap gegevens

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2023 05:22 AM)
589 Weergaven
Anyhow
Navigator
Opties
Ik heb me onlangs de watch 6 lte aangeschaft. Ik heb een s21+ 5G smartphone 
De eerste nacht heeft hij wel slaap gegevens gemeten echter dat doet hij nu niet meer.
Heb alle instellingen 3 keer nagelopen maar alles staat aan en zou dus moeten werken.
Iemand een idee?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anyhow
Navigator
Opties
Heb het gevonden denk ik. Samsung healt connect stond 2 x bij de apps 1 x geblokkeerd op smartphone en 1 x in gebruik. Ik kon geblokkeerd op smartphone ook niet deblokkeren. De in gebruik verwijderd. Daarna de geblokkeerde geblokkeerd. Vervolgens werkte het nog niet moest nog onder
beveiliging en privacy,
Meer privacy instellingen
Healt connect
App rechten
App toegang. De rechten toekennen
Ook bij gegevens en toegang onder beveiliging en privacy gecontroleerd of de apps ook toegang tot de gegevens van o.a. slaap heeft.
Vannacht heeft het in ieder geval gewerkt en zat het probleem dus in health connect die om een of andere reden 2 keer was geïnstalleerd en de geblokkeerde versie de goede werking tegen hield

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Anyhow ,

Apart dat het niet werkt.. het zou wel moeten werken. Helaas kunnen wij niet jouw instellingen zien. Ik stel voor dat je begint met een fabrieksherstel op het horloge. Werkt het hierna wel ?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anyhow
Navigator
Opties
Dat is een vervolg vraag. Ik wilde het wel naar fabrieksinstellingen terug zetten. Maar ik zie dat er geen backup is van mijn huidige installatie. Wel van mijn vorige smartwatch watch 5 Pro
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik zou persoonlijk op een horloge geen backup terugzetten vooral niet nu. Wat als het probleem weer terugkomt door een backup.. Ik zou gewoon het horloge even als nieuw instellen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anyhow
Navigator
Opties
Ga een poging wagen . Wordt vervolgd
0 Likes
Anyhow
Navigator
Opties
Ik heb het gevonden. Bij watch5 wordt automatisch gedetecteerd wanneer je slaapt
Bij deze watch6 moet je de stand op slaap zetten of een routine instellen met tijdvak waarin het de slaap gegevens moet meten. Ik wil mijn smartphone niet in de stand slaap hebben. Dus moet ik dat maar handmatig doen als ik moe ben geworden
0 Likes
Anyhow
Navigator
Opties
Aanvulling. Als je de stand op slaap zet op de gsm dan zie je dat wel terug op je watch6 echter meet hij helemaal niets! Metingen gaan wel goed als je de stand slaap op de smartwatch instelt. Dit terwijl de standen dus wel worden gesynchroniseerd tussen gsm en watch. Tegenvaller! Had hier meer van verwacht ten opzichte van watch5 pro
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo en de beste wensen @Anyhow ,

Bedankt voor jouw reactie. Is dit ook het geval na het resetten van de Watch? Zie hieronder voor instructies.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anyhow
Navigator
Opties
Ik heb de watch gereset. De enige manier om de watch6 classic slaap gegevens te laten meten is om vlak.voor het slapen. Gaan de tegel slaap te activeren op de watch6 Als ik dan de watch5 Pro op mijn. Andere pols draag zie ik dat de watch6 veel eerder ophoud met meten maar nog wel snurk gegevens meet. De watch5 doet dat niet omdat deze niet met mijn gsm verbonden is op dat moment. Uiterst irritant dit
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Wat kan helpen is om de Wearable App te verwijderen om het daarna opnieuw te installeren. Kan je laten weten of het daarna wel goed werkt?

Met groet,

Ajay

Community Manager