Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 6 lte meet geen slaap gegevens

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 10:06 AM)
382 Weergaven
Anyhow
Navigator
Opties
Ik heb me onlangs de watch 6 lte aangeschaft. Ik heb een s21+ 5G smartphone 
De eerste nacht heeft hij wel slaap gegevens gemeten echter dat doet hij nu niet meer.
Heb alle instellingen 3 keer nagelopen maar alles staat aan en zou dus moeten werken.
Iemand een idee?
0 Likes
14 Antwoorden
Anyhow
Navigator
Opties
Ga ik doen. Wordt vervolgde
Anyhow
Navigator
Opties
Wear verwijderd en ḍaarbij gekozen voor de optie resetten horloge. Had wel wat voeten in aarde omdat het even uitzoeken was hoe esim weer geactiveerd te krijgen. De watch heeft slaaptijd geregistreerd totdat ik rond 4.00u wakker werd. Echter geen inhoud. Geen snurk gegevens geen slaap gegevens alleen de geslapen tijd. Daar heb ik dus niets aan. Vanochtend weer de watch 5 pro geïnstalleerd in de wear app. Deze heeft wel het hele spectrum geregistreerd. Zelfs de gegevens van de slaap periode na 4.00u toen ik eindelijk weer in slaap gevallen was. (Uitgezonderd snurken omdat dit via de smartphone wordt opgenomen en de watch 5 pro niet was verbonden met de smartphone)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anyhow,

Dank je wel voor het proberen. Aangezien het de eerste nacht wel heeft gewerkt, kan het wellicht liggen aan de telefoon. 

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anyhow
Navigator
Opties
Als het goed is heb ik al een fout rapport ingediend met de klacht. Ik wacht het wel af. Gebruik tijdelijk wel beide horloges voor de gegevens en controle of het verbeterd is.
0 Likes
Oplossing
Anyhow
Navigator
Opties
Heb het gevonden denk ik. Samsung healt connect stond 2 x bij de apps 1 x geblokkeerd op smartphone en 1 x in gebruik. Ik kon geblokkeerd op smartphone ook niet deblokkeren. De in gebruik verwijderd. Daarna de geblokkeerde geblokkeerd. Vervolgens werkte het nog niet moest nog onder
beveiliging en privacy,
Meer privacy instellingen
Healt connect
App rechten
App toegang. De rechten toekennen
Ook bij gegevens en toegang onder beveiliging en privacy gecontroleerd of de apps ook toegang tot de gegevens van o.a. slaap heeft.
Vannacht heeft het in ieder geval gewerkt en zat het probleem dus in health connect die om een of andere reden 2 keer was geïnstalleerd en de geblokkeerde versie de goede werking tegen hield