Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2021 01:23 PM)
6961 Weergaven
Ol46
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen registreert mijn Samsung active 4 geen stappen meer. Ook niet na resetten.

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Pim86
Student
Opties
Hoi!
Dit zijn prachtige vragen. Ik ervaar namelijk hetzelfde probleem met zowel de stappenteller op de S22 plus als met de koppeling naar mijn Watch 5 pro.
Stappen worden niet accuraat tijdens het bewegen bijgehouden. Dit is al vanaf het begin zo, watch nu 1, week en telefoon 2 maanden. Ideën?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Pim86,

Het zal sowieso nooit 100% gelijk zijn maar wel zo precies mogelijk en als je echt het idee hebt dat het niet klopt kun je altijd feedback sturen naar de ontwikkelaars via de Samsung Members app > Ondersteuning > feedback 🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Pim86
Student
Opties
Hoi Patrick, met de S20 edge liep de health voortdurend mee. Wat ik ook bemerk met r gebruik van 2 simkaarten in 1 telefoon; Bellen op de 1 betekend niet bereikbaar op de andere simkaart maar ook geen meldingen krijgen van gemiste oproepen. Is dit normaal?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat lijkt mij niet normaal nee.

Ik zou beide apparaten updaten naar de laatste versie en dan beide een fabrieksherstel geven. Zonder SmartSwitch 🙂 Zodat als er een fout is dat deze niet terug word gezet met de backup.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Karin Stuurman
First Poster
Opties

Ik heb sinds mei 2019 een Samsung Galaxy Watch Active Zilver. Zondag in een regenbui gefietst en vanaf dat moment doet mijn stappenteller het alleen nog als ik mijn telefoon meeneem in mijn broekzak. Als ik zonder telefoon loop registreert het horloge geen stappen meer. Voorheen deed deze dat wel. Via samsung Health worden er wel stappen geregistreerd en die pakt mijn horloge dan wel op als ik weer in de buurt van mijn telefoon ben. Ik heb al een update met een back up gedaan maar weet niet hoe nu verder. Vindt dit zeer jammer want ik wil dat het horloge alle stappen registreert ook zonder telefoon.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Karin Stuurman, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Stel je Watch vervolgens als nieuw in. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw Watch dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Wil je niet meer overgaan tot een reparatie en orienteer je je lievere voor reen nieuwe Watch, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
natas35
First Poster
Opties
Ik heb gister een update gehad van me samsung galaxy watch 4 en nu doet me stappenteller het niet meer op me scherm heb hem pas een maand geleden gekocht
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @natas35, goedemiddag.

Heb je de Watch ook al eens opnieuw opgestart? En met welke telefoon heb je de Watch verbonden? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes