Hallo, Mijn linker earbud maakt om de seconde een piepende geluid. Ik kan er niet uit halen waarom hij dat doet. Ze zijn allebei volledig... Bekijk bericht
Ik heb mijn Galaxy watch 4 juist een week en ik krijg hem niet meer opgeladen. Hij is snacht helemaal leeg gelopen en als ik hem wil opladen trilt... Bekijk bericht
Hi
Ik kan geen verbinding maken met mn nieuwe rockbox xl. Op mn werk heb ik precies hetzelfde. En daar heb ik geen problemen. Ik heb de... Bekijk bericht
Sinds twee weken geeft mijn watch4 voor een 30 min workout op de crosstrainer ineens ruim 100 kcal minder aan bij verbruikte kcal vergeleken met... Bekijk bericht
Contact via app:
Ik bestel 2 x watch en 2 x donker groen leder band. Ik krijg de bevestiging mail zie ik dat ik een andere band krijg zwart geen... Bekijk bericht
Gisteren heb ik nieuwe Earbuds gekocht en al sinds ik ze opstartte zit er een knetterend geluid aan de rechterkant wanneer ik iets beluister. Ik... Bekijk bericht
Op aanraden van mijn dochter, eigenaar en gebruiker van een Galaxy Watch3 in combinatie met een iPhone, kocht ik een Galaxy Watch4 Classic BT 46mm... Bekijk bericht
Hoi, het lampje van mijn galaxy buds case brand continu of knipperend rood ook al zit hij niet aan de oplader. Als ik hem aan de oplader leg doet... Bekijk bericht
when i installed the watch on my phone the samsung s20 automatically it installed an app called activity app.
how can i get that app to work with... Bekijk bericht
Helaas al voor de tweede keer dat mijn galaxy watch waarschijnlijk kapot is, de hartslagmeter en de stappenteller doen het niet meer.
Een reset... Bekijk bericht
Hiervoor had ik een fossil die direct was gekoppeld met mijn telefoon. Nu gaat dat via Samsung wear. Wanneer mijn telefoon alarm afgaat kan ik die... Bekijk bericht
Ik heb de S21+ gekocht met de actie van de Galaxy Buds Pro (SM-R180) omdat mijn Buds (SM-R175) aan vervanging toe zijn. Wat een verslechtering!... Bekijk bericht
Mijn galaxy buds 2 werken niet goed met Zoom of teams. Als je in een call zit, dan horen de anderen u alsof je in een handdoek spreekt (m.a.w. heel... Bekijk bericht
I have a Galaxy watch 4 LTE and a Z fold 3. My provider is Orange Belgium.
When I try to set up my LTE mobile plan on my watch, I get the... Bekijk bericht
Sinds heel kort zijn mijn routes van fietsen, wandelen en hardlopen niet meer te zien in mijn Samsung health app. Zowel kaart bij automatisch als... Bekijk bericht
HalloIk heb een mooi paar Samsung Buds + die ik graag wil verbinden met mijn laptop - Dell.Wanneer ik naar mijn instellingen ga en een... Bekijk bericht