Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2021 01:23 PM)
6738 Weergaven
Ol46
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen registreert mijn Samsung active 4 geen stappen meer. Ook niet na resetten.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Karin Stuurman, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Stel je Watch vervolgens als nieuw in. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw Watch dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Wil je niet meer overgaan tot een reparatie en orienteer je je lievere voor reen nieuwe Watch, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Er bestaat geen active 4. Om welk horloge gaat het?

Heb je al een fabrieksherstel gedaan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Ol46
First Poster
Opties
Hallo,

Het is de samsung watch 4. Fabrieksinstellingen opnieuw gedaan. Reset opnieuw gedaan. Internet instellingen gereset. Maar geen stappen 😔
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ol46, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! 

Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. 

• Met wat voor telefoon heb je de Watch gekoppeld?

• En zie je dit in de Samsung Health-app op je telefoon of op de Watch?

• Als je op de Watch de Samsung Health-app opent en gaat naar Stappen, wat zie je hier staan?

Groeten,

Martijn

Jolan19
First Poster
Opties
Mijn Samsung watch 4, geeft al een week geen stappen weer. Gereset etc. andere apps werken wel. Gekoppeld met Samsung Galaxy A21s.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jolan19, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Worden er wel stappen geregistreerd als je op de Watch de wandel activiteit handmatig start? Heb je na de reset een back-up teruggeplaatst? Wat zie je staan als je op de Watch de Samsung Health-app start? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen?

Stappenteller Health.png

Groeten,

Martijn

0 Likes
Denisee
First Poster
Opties
Hallo,

Ik heb een Samsung galaxy fit activity tracker. De stappenteller doet het niet. Ik heb reeds een reset gedaan maar ook dit helpt niet om het probleem op te lossen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Denisee, goedemiddag. 

Is jouw Watch verder up-2-date? Sinds wanneer ervaar je dit? En worden andere activiteiten wel goed geregistreerd? Omdat je aangeeft dat een reset niet heeft geholpen zal de volgende stap een serviceverzoek worden. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
richard67890
First Poster
Opties
Goedenmiddag ik heb een samsung watch 5 pro. Sinds twee dagen zie ik dat de stappenteller in mijn wijzerplaat op 0 blijft staan. Ik zie wel de stappenteller staan als ik naar de health app ga en ook als ik verder mijn horloge in ga. Als ik de pro analoog wijzerplaat pak dan zie ik mijn stappen in het display. Telefoon samsung A51. WIJZERPLAAT N_Sport513.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @richard67890, goedemiddag.

Worden de stappen nu wel of niet geregistreerd? Wanneer je dit alleen mist op de wijzerplaat, kijk dan of je dit wel op een andere wijzerplaat ziet.

Groeten,

Martijn

0 Likes