Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm gaat niet uit

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2020 12:28 AM)
4078 Weergaven
Laura1983
Student
Opties

Ik heb een Samsung galaxy watch active. Het scherm gaat na 10 sec, zoals ingesteld uit, maar direct springt het scherm weer aan en blijft dan "hangen". Bij aanraken of draaien met de pols springt ie weer aan zoals het hoort. Maar hij gaat dus niet meer helemaal uit. Horloge al gereset, maar probleem blijft. Scherm blijft op deze manier aan na time out. Secondewijzer draait niet meer mee, dus beeld hangt vastScherm blijft op deze manier aan na time out. Secondewijzer draait niet meer mee, dus beeld hangt vast

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Laura1983
Student
Opties
Dank voor je reactie, maar ik heb de oplossing al.
Ik had de instelling op het horloge zelf zo staan dat het scherm aan blijft. Ik had deze zelf niet zo ingesteld, dus misschien is dit na een update gebeurt??
Ik had alles nagekeken via de app en de telefoon , maar niet het horloge zelf... Ik weet het.. Niet zo slim🙈

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Always on bedoel je? Ik dacht dat je zei dat hij vastliep en niet meer draaide haha dus vandaar dat ik die optie ook niet aan je gaf. Maar fijn dat het opgelost is!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Stel eens een standaard horloge in, ik vermoed dat je deze gedownload hebt?
0 Likes
Oplossing
Laura1983
Student
Opties
Dank voor je reactie, maar ik heb de oplossing al.
Ik had de instelling op het horloge zelf zo staan dat het scherm aan blijft. Ik had deze zelf niet zo ingesteld, dus misschien is dit na een update gebeurt??
Ik had alles nagekeken via de app en de telefoon , maar niet het horloge zelf... Ik weet het.. Niet zo slim🙈
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Always on bedoel je? Ik dacht dat je zei dat hij vastliep en niet meer draaide haha dus vandaar dat ik die optie ook niet aan je gaf. Maar fijn dat het opgelost is!
0 Likes
Members_dxAjM4D
First Poster
Opties

Hoi Laura,

Ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Bij mij blijft de horloge ook het scherm te zien. Weliswaar lichter. Maar gaat niet uit. 

Groetjes,

Carolien

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_dxAjM4D, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw Watch? En met welke telefoon is deze verbinden? Wat lukt er precies niet? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes