op 11-09-2023 07:23 PM
Beste,
Hiervoor had ik een samsung watch uit 2018. Het was en is nog steeds een van de betere smartwatchs.Echter kwam ik de samsung watch 5 pro tegen. Helaas kan je zelf geen ringtone selecteren. DIt was gewoon makkelijk met de samsung music app,want daarin kon je kiezen of je de mp3 als ringtone wilde.
Helaas is er ook geen goede filemanager waarbij je zelf kan kiezen waar je mp3 kopieert of in welke mapje je gaat plaatsen. Dit is gewoon een basic functie en snap niet waarom dit is weggehaald.
Kan iemand mij hiermee helpen.Graag hoor ik van jullie.
mvg,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-09-2023 11:06 AM
Hi @Members_WE8cH6F, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is helaas niet mogelijk om een eigen ringtone in te stellen op de Watch 5. Of deze optie in de toekomst met een update wordt toegevoegd is voor ons ook afwachten 😇
Groeten,
Martijn
op 13-09-2023 11:06 AM
Hi @Members_WE8cH6F, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is helaas niet mogelijk om een eigen ringtone in te stellen op de Watch 5. Of deze optie in de toekomst met een update wordt toegevoegd is voor ons ook afwachten 😇
Groeten,
Martijn