12-09-2023 09:02 AM - bewerkt 12-09-2023 09:07 AM
Sinds een paar weken heb ik een Galaxy watch 6. Deze gebruik ik ondermeer om mijn slaap bij te houden.
Op mijn vorige watch 4 ging dit prima, maar de watch 6 geeft als tijd dat ik ben wakker geworden de tijd aan dat ik op mijn telefoon (Samsung Galaxy A54) check hoe ik de afgelopen nacht geslapen heb. Dit kan dus 5 minuten later zijn dan ik ben opgestaan, maar er kan ook zo maar een uur tussen zitten. Ik heb in de Samsung Health app de cache al een keer geleegd en de app toen dat niets opleverde opnieuw geïnstalleerd.
Via de Samsung Members app heb ik dit doorgegeven, maar daar is het antwoord dat de accelerometer en de algorithmes correct werken. Dit is vreemd, want dan zou het horloge toch de correcte tijd moeten weten dat ik uit bed ben gekomen en deze tijd niet vaststellen op de tijd dat ik de data heb bekeken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-11-2023 08:47 AM
De laatste tijd lijkt het beter te gaan, dus de melding kan vooralsnog gesloten.
op 12-09-2023 09:44 AM
op 12-09-2023 10:07 AM
Bedankt voor je reactie!
Daar probeer ik ook aan te denken, maar dat kan en mag toch niet de oplossing zijn? Temeer omdat dit op mijn vorige watch 4 wel goed ging. Het begint op een bug te lijken.
op 12-09-2023 10:54 AM
op 12-09-2023 11:02 AM
De Slaap registratie op de watch6 bij mij is erbarmelijk slecht. Meestal slechts een gedeeltelijke regsistratie, soms zelfs helemaal geen, terwijl mijn oude watch3 mijn slaap telkens perfect registreerd. Een paar weken geleden een fout rapport ingediend via de app, maar nog steeds geen verbetering. Dit is bij véél Watch6 eigenaars een probleem....
12-09-2023 11:17 AM - bewerkt 12-09-2023 11:19 AM
Hopelijk gaat Samsung hier iets aan doen!
Het antwoord op het ook door mij ingediende foutrapport (zie boven) sloeg nergens op.
Het is bizar dat een nieuw model watch dit slechter doet dan vorige modellen!
op 13-09-2023 09:47 AM
Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google Play Store.
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring. Regelmatig brengen wij hier ook een update voor uit 😇
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
13-09-2023 10:09 AM - bewerkt 13-09-2023 10:11 AM
Dag Martijn, heb ik op jouw aanraden reeds gedaan een paar weken terug. Zal mss wat tijd in beslag nemen. Eigenaardige is, en héél toevallig, kreeg ik deze ochtend een volledig slaap patroon via mijn watch (6u en 57min), echter zoals ook reeds eerder gemeld door andere gebruikers, pas gestopt om 06u15, het moment waarop ik mijn alarm via mijn watch afzette, echter ik was al wakker sinds 4u30 en dat heeft de watch dan weer niet geregistreerd. Toch bizar....
13-09-2023 10:47 AM - bewerkt 13-09-2023 10:50 AM
Hoi Martijn,
Dit heb ik allemaal al een keer gedaan. Ook heb ik via de members app al een foutrapport ingediend. Het antwoord was dat de accelerometer en de algoritmes correct werken. Dat is fijn om te horen maar dat heeft het probleem niet opgelost. Dat een dergelijk horloge niet zo verfijnd is als medische apparatuur begrijp ik, maar dat het eind van mijn slaaptijd niet wordt getriggerd door 1 of meerdere sensoren, maar door het moment van de gegevens opvragen op de telefoon is toch gek en zou toch simpel op te lossen moeten zijn?
op 13-09-2023 10:53 AM
Via onze website kan je een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze servicepunten. Hier kunnen mijn collega's ter plekke met je meekijken. Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr
Groeten,
Martijn