Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear sport running display on

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2018 01:30 PM)
403 Weergaven
pietjuhklaas
Apprentice
Opties

Hi,

last week i bought the Samsung Gear sport, and i must admit, i really like this watch, and it provides good insights. There is only one thing which i find strange.
When i use the OOTB running app on my watch i can see my statics, such as distance, heart rate, pace and so on. However, after some seconds the display dims and is showing me the clock watch face. However during a run i would only like to see my statistics instead of the clock. And i would like to keep my display on.

How can i achieve this? Looking forward to any help 🙂

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Pietjuhklaas, top dat je zo tevreden bent met jouw horloge! Als het goed is kun je dit aanpassen via de display-instellingen, te vinden in het menu. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
pietjuhklaas
Apprentice
Opties

Hi Nick,

Je kunt via instellingen de wijzerplaat op altijd aan zetten. Hierdoor is de klok widget zichtbaar en niet de activiteit zelf. Ondanks dat ik de timeout op 5 minuten heb staan, dimt het scherm binnen enkele seconden.

Kun je wellicht aangeven welke instelling ik zou moeten aanpassen om de activiteit alijd aan te zien?

0 Likes
pietjuhklaas
Apprentice
Opties
Hi Nick,

Je kunt via instellingen de wijzerplaat op altijd aan zetten. Hierdoor is de klok widget zichtbaar en niet de activiteit zelf. Ondanks dat ik de timeout op 5 minuten heb staan, dimt het scherm binnen enkele seconden.

Kun je wellicht aangeven welke instelling ik zou moeten aanpassen om de activiteit alijd aan te zien?
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah oké, duidelijk. Je gebruikt dus de 'out-of-the-box' fitness app? Als in Samsung Health? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
pietjuhklaas
Apprentice
Opties
Ja dat klopt. Die gebruik ik inderdaad.
0 Likes