Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

GALAXY WATCH4 volume probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
98 Weergaven
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo ik heb een Samsung Galaxy Watch4 en ik heb volgens mij alle update's. Als ik mijn horloge de tijd wil weergeven via spraak is het volume onverstaanbaar en klinkt als of de spreker heel ergens anders is. Ik heb vor Dit probleem ge-googled maar kan niet echt iets voor mijn probleem vinden. Ik gebruik een display van Facer en ben er al langer gebruiker van. Is er eventueel een standaard watchface die ook de tijd kan "vertellen" misschien dat het dan wel gaat?
Hopelijk heeft er iemand tips. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kanjers
Voyager
Opties
Je kan in iedergeval beginnen met een foutrapport in Members app. Daarna reset proberen zonder switch iets terug te zetten want er kan een eventuele fout terug geplaatst dan worden.
Ik weet niet of er hulp op afstand ook op watches geboden worden? Anders is dat ook nog een optie.
Ik hoor graag of het gelukt is van u.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
baqi
Pioneer
Opties
Maybe you should reset your watch
Oplossing
Kanjers
Voyager
Opties
Je kan in iedergeval beginnen met een foutrapport in Members app. Daarna reset proberen zonder switch iets terug te zetten want er kan een eventuele fout terug geplaatst dan worden.
Ik weet niet of er hulp op afstand ook op watches geboden worden? Anders is dat ook nog een optie.
Ik hoor graag of het gelukt is van u.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SnArF2576,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je ook graag verder! Was je ondertussen in de gelegenheid gekomen om het advies van baqi en Kanjers uit te proberen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes