Hoi
Ik heb sinds een paar dagen de samsung watch 8 40mm. Nu wil ik mijn bankpas instellen op de watch 8 via Google wallet/pay, maar komt niet... Bekijk bericht
Na 3 jaar heeft het scherm van mijn watch het begeven. Na contact via WhatsApp kreeg ik het advies om naar het servicecentrum te gaan. De watch was... Bekijk bericht
Heeft ook iemand lastvan dat de horloge slecht doet met meten van de hartslag stop en gaat hij naar tijde weer veder de hele tijd zo als ik slaap... Bekijk bericht
Hey hey,
Ik zit met wat provlemen en hoop hulp te krijgen hier. Dit is nu al de 2de reparatie van de Galaxy Buds 3, maar nu de 2de keer staat... Bekijk bericht
My watch 7 creates incredibly inaccurate gps recordings when cycling. GPS lines are going over houses and fields, not even close to the roads or... Bekijk bericht
Ik kocht als Member een galaxy ring op 2 oktober 2024. Ik had een galaxy watch 5 pro, die pijn ging doen aan mijn pols door Fibromyalgie en ik... Bekijk bericht
Mijn samsung galaxy fit 3 trilt continu en ik krijg dat niet meer gestopt. Heeft iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?
Knop en scherm... Bekijk bericht
Sinds vandaag is de VO2 max verdwenen uit mijn Samsung Health app.
Watch 7 en Samsung S20 telefoon gereset en app opnieuw geïnstalleerd en... Bekijk bericht
Ik heb de watch een week gehad. Toen ik een fietstocht van 20 km opgenomen heb was de accu dezelfde avond leeg. Wanneer de accuduur verbeterd... Bekijk bericht
Sinds ik mijn Galaxy S25 Ultra heb geupdate maakt hij geen verbinding meer het mijn Galaxy watch 6 classic. Nu een uur verder en 50% batterij op... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb nu een watch 7 en sinds ik deze horloge om heb geeft hij de score van energie niet meer aan..Hebben jullie soms een idee hoe... Bekijk bericht
Mijn galaxy buds 3 pro willen niet verbinden via de wearable app maar wel via wifi terwijl ik eerst ze wel er in verbonden gehad heb.
Klopt... Bekijk bericht
Na 5 dagen mijn nieuwe Samsung Galaxy Watch 8 te hebben ontvangen, aangezien ik bij de 1e keer bestellen de vouchercode voor gratis Galaxy Buds3... Bekijk bericht
Is het mogelijk dat je horloge op sleep routine gaat, of geen geluid geeft én niet gaat trillen als je een (specifiek) alarm zet?
Is hier... Bekijk bericht
Als ik whatsappopen op de watch ultra krijg ik steeds een melding dat er iets fout is gegaan.
Daarnaast opent whatsapp op de Samsung tel en... Bekijk bericht
Iemand een idee wat te doen?
Mijn Samsung watch ultra (2024) verbind niet meer met mijn telefoon (S25 ultra) . Ik kreeg geen meldingen meer... Bekijk bericht