Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbind via Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2018 05:57 PM)
595 Weergaven
Charles_65
Explorer
Opties

Hallo,

Sinds enige tijd krijg ik op mijn Gear S3 steeds het scherm "Verbind via Bluetooth" als ik een knop indruk of de Bezel draai om het uur te zien. Volgens mij heb ik geen instellingen gewijzigd. Heb de Galaxy S7 edge en de Gear S3 al eens terug opgestart maar geen verschil.

Heeft er iemand een idee hoe dit komt?

Alvast bedankt.

0 Likes
11 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond @Charles_65, welkom op de Samsung Community! Nu heb ik nog geen idee waarom je ineens met die melding zit, maar heb je naast opnieuw opstarten ook de Bluetooth verbinding al eens opnieuw gemaakt? 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Charles_65
Explorer
Opties

Jazeker, heb beide toestellen al terug opgestart, bluetooth af en terug op gezet, gekeken naar software updates enz... zonder succes.  Het is wel lastig dat je steeds door die mededeling moet gaan voor je het uur kan zien.  Hopelijk komt er een oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt voor de interesse in dit euvel.

0 Likes
Charles_65
Explorer
Opties

Niemand een idee of oplossing?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Heb je in de instellingen van de Gear S3 staan dat je altijd verbonden wil zijn via bluetooth? Is jouw S7 verbonden met een ander apparaat via bluetooth? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Charles_65
Explorer
Opties

Hallo, ook al staat de instelling Bluetooth uit, toch vraagt de Gear S3 om te verbinden.20180116_173944.jpg

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hmm, kun je jouw Gear S3 eens resetten? Zie hier de instructies. Hoe gaat het hierna? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Charles_65
Explorer
Opties

Hoi Lot, de Gear S3 zal dan terug naar fabrieksinstellingen gezet worden maar wat heeft dat voor gevolgen voor de S Health. Ben ik dan al mijn gegevens kwijt?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je verliest dan inderdaad de data van S Health. Heb je de data op jouw telefoon staan? Want dan blijft het wel nog op jouw telefoon staan. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Charles_65
Explorer
Opties

De info staat inderdaad nog op de telefoon.  Zal er me van het weekend eens mee bezig houden om te resetten en alles er terug op te zetten.

Ik hou jullie op de hoogte!

0 Likes