op 09-09-2024 10:41 AM
Hallo,
Persoonlijk maak ik dagelijks gebruik van timers waarbij ik het belangrijk vind om zo snel mogelijk de resterende tijd te lezen.
Je zou zeggen dat "Til pols op voor activeren" (van het scherm) hiervoor een oplossing is, maar zeer regelmatig heb ik aan een lichte beweging/kanteling van de pols genoeg om het scherm af te lezen waarbij dit niet als voldoende wordt geregistreerd en het scherm alsnog niet geactiveerd raakt.
Daarnaast wil je soms in het bijzijn van anderen slechts subtiel een blik op je horloge werpen. Mocht het scherm je beweging wel als voldoende registreren duurt het wanneer je haast hebt gevoelsmatig alsnog lang voordat het scherm wordt geactiveerd.
Nu is het inderdaad mogelijk om de Timer app open te laten waarbij het scherm continu de resterende seconden laat zien.
Dit is uiteraard prettig voor degenen die hier specifiek behoefte aan hebben, maar naast een een mogelijk sterk verkort levensduur van de batterij heb je ook geen zicht meer op je startscherm.
Ik had bij deze een suggestie namens eenieder die behoefte heeft aan een verversing van de getoonde resterende tijd per minuut; wellicht is het mogelijk om tegelijk met het per minuut verversen van de actuele tijd op het startscherm ook de minuut van de Timer te verversen.
Stel je hebt nog twee uur, tien minuten en 30 seconden te gaan, zou je de seconden weg kunnen laten door enkel 02:10:-- of 02:10:XX te tonen in het geval van Always On Display.
Persoonlijk vind ik Timers onmisbaar bij digitale horloges vandaar dat ik de moeite heb genomen voor het suggereren van een mogelijke verbetering, maar uiteraard verschilt iedereen van mening en voorkeuren.
Wellicht kan het verversen per minuut ook wat breder getrokken worden dan enkel Timer met bijvoorbeeld een instelling onder Always On Display in de vorm van "Complicaties updaten per minuut". Denk aan complicaties van Samsung Health (Monitor) of Weer.
In ieder geval zou bij Always On Display dus niet het icoon van de complicatie maar continu de daadwerkelijke waarde (ververst per minuut) getoond moeten worden.
Ik dank men voor het lezen en hopelijk acht men dit de moeite waard om door te sturen naar de verantwoordelijke afdeling.
Met vriendelijke groet,
op 12-09-2024 02:32 PM
Hallo @GalaxyWatch6,
Bedankt voor jouw bericht, uitgebreide feedback en jouw suggestie. Wanneer jouw Watch verbonden is aan een Samsunt toestel kan je ook een foutrapport hierover indienen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Jouw wens hiervoor is dan ook intern bij ons bekend. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay