Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear Fit 2 i.c.m. Spotify

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2021 02:39 PM)
142 Weergaven
Essie3
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik de Samsung Gear fit 2 in gebruik. Het horloge werkt verder erg goed, enige wat niet lukt (na vele pogingen) is om offline spotify muziek te kunnen luisteren. 

De Spotify app is geïnstalleerd op mijn telefoon en op het horloge. Het horloge is verbonden met wifi en bluetooth en speelt (thuis) ook prima Spotify afspeellijsten af via mijn bluetooth koptelefoon. De verbinding tussen Spotify op mijn telefoon en het horloge werkt dus goed. 

Bij het opstarten van de Spotify app op het horloge blijft er maar een groene cirkel in beeld staan die blijft laden. Ik krijg dus geen beschikking over extra instellingen of de keuze om bij afspeellijsten of het downloaden hiervan te komen. Op meerdere instructie filmpjes zie ik dat de groene cirkel die maar blijft laden niet hoort. Enige optie die ik voor Spotify heb op het horloge is play of pauze van het nummer en als ik het huis verlaat (en dus geen wifi meer heb) heb ik dus geen muziek meer. Erg jammer! 

Wat zou ik er aan kunnen doen om dit te verhelpen? 

0 Likes
1 Antwoord
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Installeer de app opnieuw. Bij het offline instellen zou je een melding goed moeten keuren op je telefoon. Zie afbeelding hier onder: 

Screenshot_20201117-093317_Samsung Internet.jpg

0 Likes