Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update verdwijnt training steeds van scherm horloge

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2024 10:42 AM)
2229 Weergaven
MarijeZ
Explorer
Opties
Samsung Smartwatch 6, Update One UI

Als ik na de update een training start dan verdwijnt die binnen een minuut uit beeld en moet ik weer opnieuw naar het scherm waarop ik een nieuwe training kan starten. Als ik daar de training die ik deed aanklik dan blijkt die training nog wel te lopen. Super irritant, want wil graag tijdens m'n training informatie zien, nu moet ik daar een heel menu voor door. Voor de update bleef deze gewoon in beeld (en als ik hem zelf wegdrukte dan kon ik er onderin zo weer op tikken, maar ook daar staat hij niet). Hoe krijg ik dat weer 'normaal'?

Daarnaast merk ik nu dat m'n batterij heel snel leeg gaat en de startpagina One UI heel snel bovenaan komt te staan...hoe kan ik dat veranderen? Zo is m'n horloge in een ochtend leeg. Dat lijkt me niet de bedoeling.

(Scherm aanlaten aanvinken bij instellingen is ook niet wat ik zoek, dan is de batterij nog sneller leeg. Als ik m'n pols draaide opende de training gewoon weer, tenzij ik hem zelf had weggedrukt en dan bleef het icoontje onderin. Dat icoontje zie ik niet meer, wel bv m'n spotify als die draait. Overigens na checken als ik het vinkje scherm aanlaten wel aan zet dan blijft hij ook niet in beeld)

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_Ca1clxR
First Poster
Opties

Hier ook een horloge met exact hetzelfde probleem. Swipe je horloge naar links, klik op het tandwieltje. Klik op app meldingen, scrol naar samsung health en klik aan. Vink meldingen toestaan aan. Je training komt nu weer in je horloge zichtbaar in je klok. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1yl5PRm,

Bedankt voor jouw melding hierover. Je verwacht natuurlijk dat de functies het gewoon goed doen. Ik help je graag verder!  Wanneer jouw Watch5 Pro helemaal up-to-date is heb je ook de cache gewist? Zie e.v. de onderstaande link hierover.

https://bit.ly/419iTH0

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
30 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
De klok kan je toch aanpassen ? Dan ook AOD aanzetten.
0 Likes
MarijeZ
Explorer
Opties
Hoe bedoel je precies? De klok blijft wel in beeld, maar het scherm waarin de trainingsgegeven lopen gaat weg en staat ook niet onderin beeld vermeld (wat met m'n spotify wel zo is). Ik heb een sneltoets voor trainingen als ik swipe, maar ik wil m'n training in beeld hebben, of op z'n minst direct icoontje aan kunnen tikken om te openen. Dit is totaal niet handig tijdens een training en voor de update ook niet het geval
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je die sneltoets niet in de klok zetten of een klok uitzoeken die wel die gegevens laat zien.
Kees59
Hotshot
Opties
Wat wil je eigenlijk zien, want in samsung health kan je aangeven wat je allemaal krijgt te zien mits je hebt aangevinkt wat je wilt zien op je horloge onderin het scherm. Als ik loop of fiets het icoontje onderin het scherm laat zien als ik loop of fiets . Als dit is wat je bedoelt?
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je de klok ultra infobord al geprobeerd kan je aanpassen.
Nathalie85
First Poster
Opties
Ook hier last van. Heb een Galaxy watch 6 en na de update kan ik mijn training niet meer zien. Heel irritant.
MarijeZ
Explorer
Opties
Nee, ik wil graag foto's als achtergrond. Het probleem is dat een training vrijwel direct verdwijnt op het scherm na het starten en er geen icoontje staat op het startscherm (wat met m'n spotify bv wel zo is)
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MarijeZ,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het is gelukt en/of je meer vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MSJ1
Explorer
Opties

Ik heb hetzelfde!! Gruwelijk irritant!!