Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update verdwijnt training steeds van scherm horloge

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2024 10:42 AM)
2336 Weergaven
MarijeZ
Explorer
Opties
Samsung Smartwatch 6, Update One UI

Als ik na de update een training start dan verdwijnt die binnen een minuut uit beeld en moet ik weer opnieuw naar het scherm waarop ik een nieuwe training kan starten. Als ik daar de training die ik deed aanklik dan blijkt die training nog wel te lopen. Super irritant, want wil graag tijdens m'n training informatie zien, nu moet ik daar een heel menu voor door. Voor de update bleef deze gewoon in beeld (en als ik hem zelf wegdrukte dan kon ik er onderin zo weer op tikken, maar ook daar staat hij niet). Hoe krijg ik dat weer 'normaal'?

Daarnaast merk ik nu dat m'n batterij heel snel leeg gaat en de startpagina One UI heel snel bovenaan komt te staan...hoe kan ik dat veranderen? Zo is m'n horloge in een ochtend leeg. Dat lijkt me niet de bedoeling.

(Scherm aanlaten aanvinken bij instellingen is ook niet wat ik zoek, dan is de batterij nog sneller leeg. Als ik m'n pols draaide opende de training gewoon weer, tenzij ik hem zelf had weggedrukt en dan bleef het icoontje onderin. Dat icoontje zie ik niet meer, wel bv m'n spotify als die draait. Overigens na checken als ik het vinkje scherm aanlaten wel aan zet dan blijft hij ook niet in beeld)
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
MarijeZ
Explorer
Opties
Ik wil alleen geen notificaties van de health app ontvangen, al die voortgangshartjes etc
0 Likes
MarijeZ
Explorer
Opties
Is dit nog steeds het geval? Ik krijg de juiste snelheid niet meer terug. De gemiddelde snelheid ligt veel te hoog en de variabele snelheid wijkt nog veel meer af...
0 Likes
MSJ1
Explorer
Opties

Nee als je het zo aan zet zoals in de uitleg krojg je verder geen andere meldingen, althans ik niet. Hij blijft nu alleen gewoon weer op het trainingsscherm staan zoals ik wilde. 

0 Likes
MSJ1
Explorer
Opties

Nee ik heb 1x een heel slechte meting gehad en daarna is het niet meer gebeurd.

0 Likes
AC744
Explorer
Opties
Het werkt. Enorm bedankt voor het delen hier van 🙏
Ramona-Samss-ramona
First Poster
Opties

Ik wil dezelfde melding maken, echter zijn deze knoppen nergens in de app te vinden. Kun jij de melding doen namens mij? Ik heb precies hetzelfde als hierboven benoemd.

0 Likes
MSJ1
Explorer
Opties

Je moet de stappen volgen die ik deelde met die reddit post. Dat is via je watch. 

Oplossing
Members_Ca1clxR
First Poster
Opties

Hier ook een horloge met exact hetzelfde probleem. Swipe je horloge naar links, klik op het tandwieltje. Klik op app meldingen, scrol naar samsung health en klik aan. Vink meldingen toestaan aan. Je training komt nu weer in je horloge zichtbaar in je klok. 

Members_1yl5PRm
Student
Opties

Heb met samsung 5 pro zelfde probleem.  Heb nu meldingen health weer aan gezet, maar nog steeds ´verdwijnt´ training. 

Bovendien heb ik nog andere problemen sinds de update.  Plots krijg ik 2x/dag een weersvoorspelling op mijn scherm. Heb de support al gecontracteerd met screenshot en zij kunnen me niet helpen. 

Ook automatisch detecteren van fietsen werkt niet meer.

Dit was mijn eerste samsung watch en ik vrees ook de laatste.  Telkens er een update is, niks dan problemen...

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1yl5PRm,

Bedankt voor jouw melding hierover. Je verwacht natuurlijk dat de functies het gewoon goed doen. Ik help je graag verder!  Wanneer jouw Watch5 Pro helemaal up-to-date is heb je ook de cache gewist? Zie e.v. de onderstaande link hierover.

https://bit.ly/419iTH0

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes