op 24-01-2021 10:53 AM
Hoi Allemaal.
Ik heb sinds kort de Samsung active watch 2 en als ik een route loop, krijg ik wel een plattegrond op de smartwatch te zien. Maar niet in samsung heath op mijn sansung s10.
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-01-2021 11:00 AM
Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).
Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.
• Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
• Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.
op 24-01-2021 11:14 AM
op 24-01-2021 11:58 AM
Dankjewel Patrick voor je reactie.
Ik heb precies zoals jij omschreven hebt de netwerkinstellingen gerest.
In de health app kijk ik bij: trainingen en dan historie weergeven. Op de smartwatch krijg je dan meteen de kaart te zien met de route die je gelopen hebt, maar op je telefoon niet.
Groetjes
op 27-01-2021 10:01 AM
Hi @21Laura10,
Hoe gaat het als je de training handmatig start?
Je kunt dit via S-Health op je toestel. Als je dan de training selecteert, zou je een kaart moeten zien. Heb je daar al gekeken?
op 27-01-2021 10:52 AM
Goedemorgen BruceH,
Dankjewel voor je reactie. Bij samsung health zegt hij bij "wandelen" de gps niet in gebruik is. Terwijl ik hem wel aan heb staan op mijn telefoon.Ik krijg geen kaart te zien.Weet u hoe ik de gps in samsung health aan kan zetten
Alvast bedankt. Groetjes Laura
op 27-01-2021 11:00 AM
Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).
Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.
• Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
• Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.
op 28-01-2021 03:33 PM
Bedankt voor uw hulp BruceH!
Mijn probleem is opgelost
Groetjes Laura
op 28-01-2021 03:47 PM