Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gps samsung active 2 koppelt niet aan samsung galaxy s10

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2021 10:53 AM)
357 Weergaven
21Laura10
Apprentice
Opties

Hoi Allemaal.

Ik heb sinds kort de Samsung active watch 2 en als ik een route loop, krijg ik wel een plattegrond op de  smartwatch te zien. Maar niet in samsung heath op mijn sansung s10.

Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).
Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.

•    Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
•    Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenmorgen, heb je al eens de Netwerkinstellingen gereset op de telefoon.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Dit om er zeker van de zijn dat de connectie goed is.
Als je daarna de 2 koppelt en synced werkt het dan wel?
Waar in de health app kijk je?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
21Laura10
Apprentice
Opties

Dankjewel Patrick voor je reactie.

Ik heb precies zoals jij omschreven hebt de netwerkinstellingen gerest.

In de health app kijk ik bij: trainingen en dan historie weergeven. Op de smartwatch krijg je dan meteen de kaart te zien met de route die je gelopen hebt, maar op je telefoon niet.

Groetjes 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @21Laura10,

Hoe gaat het als je de training handmatig start?

Je kunt dit via S-Health op je toestel. Als je dan de training selecteert, zou je een kaart moeten zien. Heb je daar al gekeken?

rsz-846676
21Laura10
Apprentice
Opties

Goedemorgen BruceH,

Dankjewel voor je reactie. Bij samsung health zegt hij bij "wandelen" de gps niet in gebruik is. Terwijl ik hem wel aan heb staan op mijn telefoon.Ik krijg geen kaart te zien.Weet u hoe ik de gps in samsung health aan kan zetten

Alvast bedankt. Groetjes Laura 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).
Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.

•    Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
•    Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.

rsz-846676
21Laura10
Apprentice
Opties

Bedankt voor uw hulp BruceH!

Mijn probleem is opgelost

Groetjes Laura

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Nog veel plezier met het horloge 😁