Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Buds kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2022 03:56 PM)
9474 Weergaven
Matthijs Kuipers
First Poster
Opties

Ik ben mijn rechter Galaxy Bud kwijt geraakt en die is inmiddels ook leeg. Ik vroeg mij af of ik ook een rechter bud kan kopen of wat verder de oplossingen zijn voor dit probleem? 

0 Likes
Spring naar oplossing
82 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@HeavyV mocht je ergens een linker oortje vinden, dan kun je via de beschrijving van deze link, het nieuwe oortje aanmelden op je case. Hoef je hem ook niet op te sturen.

https://www.samsung.com/sg/support/mobile-devices/how-to-couple-with-a-newly-purchased-earbud-and-a-...
Zoole
Helping Hand
Opties
Siebe Vandorpe
Student
Opties

Beste

Afgelopen week ben ik één van mijn oortjes kwijt geraakt van mijn galaxy buds plus, met smarthings krijg ik enkel een achterhaalde locatie.
Dus ben ik deze definitief kwijt. Is er een mogelijkheid om 1 oortje te kopen? Mijn case en het ander oortje werken namelijk nog perfect.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

De correcte procedure is om het hele setje dus de case en 1 oortje in te sturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ.
Hier vermeld je dat 1 oortje kwijt is en dan krijg je een prijsopgave voor de missende bud.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Siebe Vandorpe
Student
Opties

Beste

Alleen al de ophaalservice zou mij minstens 37 euro kosten, aangezien het kwijt geraken niet onder garantie valt. Is er geen mogelijkheid om het oortje automatisch te bestellen? 
Je moet namelijk geen elektronica expert zijn om vast te stellen dat er maar 1 oortje in het doosje zit :winking-face:

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Was het maar zo makkelijk, helaas voor de ophaalservice moet je het hele setje opsturen , case + buds in dit geval 1 bud. En dan erbij vermelden dat er 1 zoek is. Dan krijg je een prijsopgave en zodra je die betaald krijg je een volledig setje terug gestuurd.
x3nico
Pioneer
Opties
Ik raadt je aan om dan een afspraak te maken bij een Samsung winkel. Daarvan zijn er een paar in Nederland. Hiervoor moet je er natuurlijk wel heen reizen, maar hoef je niet de kosten te betalen die bij de ophaalservice wel moet betalen.
0 Likes
Teunv23
First Poster
Opties

Hoi Samsung,

Helaas ben ik kort geleden mijn oplaadcase kwijtgeraakt van de Samsung Galaxy Buds Pro (Zwart). De oortjes heb ik verder nog. Ik belde met de Samsung servicedesk om te vragen wat ik het beste kan doen? Nieuwe bestellen? Los doosje bestellen? Garantie? etc. 

De telefonist gaf aan dat ik m'n oortjes als reparatie moet laten aanmelden en dat ze die dan aan een nieuwe oplaadcase zullen connecten. Hij kon echter totaal geen prijsopgave geven. Als ik ze aanmeld voor een reparatie en ik zie af van de handeling, betaal ik alsnog 40 euro aan onderzoekskosten.... Hoeveel kost het om de Buds Pro oortjes te laten connecten aan een nieuw oplaadcase (de case heb ik zelf dus niet)? Hoeveel kost het om ze te connecten als ik wél de oortjes én de case heb? 
De prijsopgave maakt nogal een wereld van verschil. Ik zou graag meer informatie willen, want ik ben op dit moment totaal niet geholpen. #budspro #oplaadcase

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Geen idee wat zo'n case kost. Je zou even op marktplaats kunnen kijken.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen Teunv23,

De correcte procedure is om het setje via deze link aan te melden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ

Vermeld dat de oplaadcase kwijt is en stuur beide oortjes mee. Je zult dan een prijsopgave krijgen voor de missende case en nadat deze is voldaan krijg je het volledige setje terug gestuurd 🙂 Je mag wel uitgaan van een goede 50 euro.