Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht dynafix

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2022 11:23 AM)
408 Weergaven
Tinus003
First Poster
Opties
Beste, 

Het scherm van Mijn samsung galaxy watch active 2 special edition reageerde nergens meer op. Ik heb het horloge daarom op laten halen ter reparatie door samsung. Goede service, echter werken zij samen met Dynafix deze laten nog al wat aan de wensen over. Het horloge is 1.5 jaar oud de garantie is 2 jaar. Dynafix houd voet bij stuk en geven aan dat de garantie verlopen is, en dus de reparatie voor eigen rekening is. Fatsoenlijk contact is echter niet mogelijk met Dynafix, na meerdere telefoontjes en mailtjes sturen ze de zelfde bevindingen weer door maar dan met de huidige datum van vandaag. Zijn er hier in de community personen met de zelfde problemen? 

Vriendelijke groet

#samsung 
0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je een factuur hebt waarop staat dat je nog een half jaar garantie hebt is er geen probleem toch? Maar ik ga ervan uit dat je die dus niet hebt en wel garantie wilt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tinus003
First Poster
Opties
Hoi Rohit,
Het aankoop factuur heb ik wel. Deze heb ik ook mee gestuurd, datum en tijd zijn aangegeven hier op. Als ik deze niet had gehad en of niet meer binnen de garantie viel. Had ik ook geen klacht gehad. Dank voor je bericht😉
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan je het reparatienummer even delen dan laat ik het even nakijken! Want als op de factuur gewoon een datum staat binnen de garantie dan slaat hun bericht nergens op!

0 Likes
Tinus003
First Poster
Opties
Dit is het reparatienummer.
Dank alvast.20220621_124427_42572_1655808267.jpg
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kan het beste even een berichtje sturen via Whatsapp, daar kan je ook de factuur mee sturen en dan word het recht gezet! https://www.samsung.com/nl/whatsapp/
0 Likes
Tinus003
First Poster
Opties
Dit wat jij nu aangeeft heb ik ook al gedaan. Er werd toen aangegeven dat we een mail konden sturen met nogmaals de factuur en wat het probleem is. Dit gedaan, en krijgen daarop de zelfde reactie. Met de huidige datum. Zie het whatsapp gesprekScreenshot_20220621-134019_WhatsApp.jpg
0 Likes
natas1977
Apprentice
Opties
Ik heb het zelfde probleem met mijn galaxy watch active 2 echter was mijn horloge 2 jaar en 5 maanden oud. Ik vind dat je van zo'n product wel mag verwachten dat zoiets langer mee gaat dan krap 2,5 jaar vooral ook voor het bedrag waarvoor het gekocht is. Ik heb dynafix ook benaderd om door te geven dat ik het niet eens ben met de kosten die ik moet betalen maar ik krijg ook geen reactie.
0 Likes
Tinus003
First Poster
Opties
Ik begrijp je frustratie volkomen. De aanschaf is niet goedkoop, je mag inderdaad verwachten dat het product langer mee gaat dan de aangegeven 2.5 jaar. Echter snap ik ook dat ze een garantie termijn aanhouden anders zijn de claims eindeloos. Na een periode van 2,5 jaar zou enige tegemoetkoming wel passend zijn. Dynafix laat echt te wensen over bar slechte communicatie.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties