Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Buds kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2019 02:52 PM)
26560 Weergaven
Luuk2003
Explorer
Opties

Ik ben een week geleden mijn Samsung Galaxy Buds kwijtgeraakt. Ik weet dat er een 'zoek mijn oortjes'-functie is, maar die werkt niet omdat de buds in de (dichte) case zitten. Hij kan dus ook niet verbinden. Is er een oplossing om de Galaxy Buds te traceren?

Spring naar oplossing
18 Antwoorden
gebruiker12
Journeyman
Opties

Zelf is net mijn oortje uit mijn oor gevallen en door het willen opvangen ergens heen gevlogen, ik kan geen piepjes afspelen en dichtbij zoeken geeft aan dat ie niks kan vinden

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@gebruiker12

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
gebruiker12
Journeyman
Opties
Ik heb buds 2, en heel erg bedankt!!
DK81
First Poster
Opties
Vandaag ben ik 1 van mijn 2 Galaxy Earbuds Pro verloren. De "zoek mijn apparaat"- functie werkte wel, maar niet nauwkeurig genoeg. Ik ben hem buiten verloren naast een N-weg in de polder. De functie om hem te laten piepen, werkte niet, omdat mijn telefoon geen verbinding kon maken... Wat nu?
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @DK81,

Wat balen zeg, dat je het verloren exemplaar niet meer terug hebt kunnen vinden. Je kunt geen losse aanschaffen maar je zou de overgebleven onderdelen ter reparatie aan kunnen bieden, en er tegen betaling weer een volledige set van kunnen laten maken: https://bit.ly/3eckAdW Veel succes! 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Members_R8xA2Tr
First Poster
Opties

Hoi, 

Ik ben mijn case kwijtgeraakt maar heb wel nog mijn 2 oortjes. 
Waar kan ik mij aanmelden voor het vervangen van de case?

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_R8xA2Tr,

Bedankt voor jouw bericht. Via > https://bit.ly/2jwV3SJ kun je je buds aanmelden voor reparatie. Je krijgt dan een prijsopgave voor de case. Nadat je deze hebt betaald krijg je het setje inclusief nieuwe case toegestuurd.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JarnoCremers
First Poster
Opties
Ik ben de case waar de oortjes nog in zitten kwijt geraakt en de zoekfunctie werkt niet kan ik hier iets aan doen ik heb wel nog het doosje
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JarnoCremers,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om te lezen over jouw situatie, Welke foutmelding krijg je precies bij de functie en had je instructies opgevolgd zoals aangegeven in de onderstaande link?

https://bit.ly/2V6K8RG

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes