Hallo,
Sinds 4 dagen registreert mijn Gear s3 smartwatch geen stappen meer. De stappen blijven op 0 staan. Voorheen heeft hij het perfect... Bekijk bericht
Ik heb jaren de Gear 2 gedragen zonder probleem. Onlangs overgeschakeld naar de Galaxy Watch. Telkens ik het draag heb ik een zeurende en pijnlijke... Bekijk bericht
Beste communityleden,
Sinds maart 2017 heb ik een Gear fit2 wearable. Oktober 2017 opgestuurd naar Samsung omdat het horloge niet meer... Bekijk bericht
Ik ben de oplaadcase van mijn galaxy buds kwijt geraakt en ben nu op zoek waar ik een vervanging kan krijgen, ik heb van hot naar her gezocht maar... Bekijk bericht
Hoi,
Ben nu in het bezit van een Gear S3 Frontier, ik heb overal gelezen dat deze water resistant is en niet waterdicht.
Wat schetst mijn... Bekijk bericht
Is er inmiddels al een mogelijkheid om de gegevens van Samsung Health die ik via mijn Samsung 42mm zilver smartwatch doorsluis naar mijn smartphone... Bekijk bericht
Goedemorgen gisteren heb ik gezwommen met met mijn horloge en daarna is die uitgevallen en krijgen deze niet meer aan. Is helemaal vol geladen en... Bekijk bericht
Sinds anderhalve week de bezitter van een samsung galaxy watch active. Sinds een half jaar ook een samsung telefoon, Galaxy J6. Afgelopen dinsdag... Bekijk bericht
SM-R810 / Galaxy watch 42 mm : Als ik hem op altijd aan zet gaat hij na de time out tijd in een zeer donker zwart wit stand die buiten helemaal... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb 28-03-19 de GALAXY Buds aangeschaft, gewoon los, om te gebruiken i.c.m de Note9.
In mei was het rechteroortje al kapot, geluid was... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Samsung galaxy watch 46mm en wilde even voor de zekerheid vragen wat de garantie is voor waterschade en of er uberhaupt... Bekijk bericht
Hoi
Ik heb een galaxy watch active maar hij reageert sinds vandaag niet meer. Het is begonnen met dat het scherm begon te haperen/flikkeren... Bekijk bericht
Ik kan met mijn galaxy buds nu al een tijdje maar een tegelijk verbinden. Het probleem doet zich bij meerdere mensen nu al een tijd voor. En er is... Bekijk bericht
Ik heb de galaxy buds nog voor minder dan 24 maanden, dus ik heb nog garantie. Alleeen laatst ben ik het oplaaddoosje kwijtgeraakt, telt dit ook... Bekijk bericht
Goedendag,
Misschien dat deze vraag al eens gesteld is.
Sinds gister heb ik de gear S3 en na diverse dingen in te stellen ontvang alle... Bekijk bericht
Heel vreemd: binnenkomende gesprekken worden niet doorgezet naar de Galaxy Watch, met uitgaande gesprekken geen enkel probleem, dus m.i. geen BT... Bekijk bericht
Hi,
Vandaag nieuwe Fit aangeschaft. Gebruikt voor 2 fietstraingen. Meerdere issues deden zich voor:
- snelheid wordt niet geregistreerd... Bekijk bericht
Is er een app beschikbaar dat gebruikmaakt van de GPS sensor in de Watch waarmee ik continu mijn locatie kan loggen? Ik zoek geen sportapp.
Bekijk bericht