Ik heb mijn gear fit pro nog niet 3 maanden. Sinds vanmiddag doet ie niet meer. Hij blijft kort aan, als ik hem weer aanzet (hij heeft nog zo’n 30%... Bekijk bericht
Ik loop regelmatig hard met de gear s3 die dan netjes de gelopen kilometers registreerd per route.
Maar wordt er ook bijgehouden hoeveel... Bekijk bericht
Ik kan sinds de laatste update (12/07) mijn wijzerplaat op mijn Samsung Watch Active niet leer aanpassen (ook niet na uit- en aanzetten), batterij... Bekijk bericht
Sinds afgelopen week de Samsung Gear S3 nu al blij mee
whatsapp berichten komen gewoon binnen maar als ik
aan het auto rijden ben kan en mag... Bekijk bericht
Op mijn mobiel kan ik de training Golf selecteren en activeren, maar deze zie ik vervolgens niet bij de uit te kiezen trainingen op mijn watch.... Bekijk bericht
Hallo allemaal... Ik heb gister mijn galaxy watch gekocht... Nu is 't alleen zo dat ik nergens mijn email kan vinden... Ik heb een huawei... Bekijk bericht
Hallo
De samsung galaxy wear zou waterdicht zijn. Wil er graag mee zwemmen. Daarom gekocht
Alles werkt maar denk lees eens de beschrijving.... Bekijk bericht
Het scherm gaat tijdens het sporten steeds na 5 minuten uit. Erg lastig om tijdens het sporten het scherm steeds opnieuw te moeten activeren.
... Bekijk bericht
Wie kan mij vertellen hoe de meldingen van Flitsmeister op mijn samsung galaxy a5 via bleutooth moet instellen zodat ik deze op mijn galaxy watch... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Samsung Gear S3 Frontier. Als ik een activiteit start, geeft hij me na bijv. 1 km fietsen de gemiddelde snelheid, afstand en... Bekijk bericht
Mijn Galaxy watch trilt niet als er een Whatsapp telefoon oproep binnenkomt. Bij een Whatsapp bericht gaat het horloge wel trillen. Als er gebeld... Bekijk bericht
Nadat ik de One UI v1.0 software update (R800XXU1CSE1) op mijn Samsung Watch (SM-R800) had uitgevoerd, merkte ik dat de batterij nu zo 5x zo snel... Bekijk bericht
Ook bij mij wordt fietsen niet meer automatisch herkend na de laatste software update. Ik lees hier meer berichten over, maar heeft iemand... Bekijk bericht
Ik zou graag bij mijn 'activity tracker' de sporten: klimmen en tennis toe willen voegen. Maar dit kan ik helaas nergens vinden. Is er... Bekijk bericht
Ik ben een week geleden mijn Samsung Galaxy Buds kwijtgeraakt. Ik weet dat er een 'zoek mijn oortjes'-functie is, maar die werkt niet omdat... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb mijn wearable te lang aan laten staan en vroeg me af of het mogelijk is om een optie toe te voegen aan de software om je training... Bekijk bericht