Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Buds kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2019 02:52 PM)
26550 Weergaven
Luuk2003
Explorer
Opties

Ik ben een week geleden mijn Samsung Galaxy Buds kwijtgeraakt. Ik weet dat er een 'zoek mijn oortjes'-functie is, maar die werkt niet omdat de buds in de (dichte) case zitten. Hij kan dus ook niet verbinden. Is er een oplossing om de Galaxy Buds te traceren?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@gebruiker12

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_R8xA2Tr,

Bedankt voor jouw bericht. Via > https://bit.ly/2jwV3SJ kun je je buds aanmelden voor reparatie. Je krijgt dan een prijsopgave voor de case. Nadat je deze hebt betaald krijg je het setje inclusief nieuwe case toegestuurd.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nee die is er niet. De zoek functie is alleen voor als je 1 bud ergens in je kamer ofzo kwijt bent, hij moet dus verbonden zijn met je toestel op dat moment.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Luuk2003
Explorer
Opties

Dus als ik het goed begrijp zijn je buds definitief kwijt als ie in zijn case is kwijtgeraakt? Da's nogal vervelend, want ik heb 'm pas een paar weken.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het idee van de zoekfunctie is stel: jouw oortje valt uit je oor. Het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat je de hele case kwijtraakt.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Luuk2003  schreef:

Dus als ik het goed begrijp zijn je buds definitief kwijt als ie in zijn case is kwijtgeraakt? Da's nogal vervelend, want ik heb 'm pas een paar weken.

Is altijd vervelend als je zelf dingen kwijt raakt idd..

0 Likes
Holiday
Journeyman
Opties

Misschien kan je het aan je verzekering opgeven.

0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Als je geluk hebt kan je gratis nieuwe aanvragen, maar dan moet je even met de klantenservice bellen.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb jij geluk gehad dan? Ben ik wel benieuwd naar je verhaal.
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Nee, ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ik zag pas wel zoiets in de community staan.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je al in je smartthingsapp gekeken en dan naar smartthings find? 

Daar kun je namelijk zien waar ze het laatst verbonden waren met je telefoon. Mogelijk dat dit je zoekveld verkleind.

0 Likes