Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding WhatsApp komt later binnen op Watch 6

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2023 11:09 PM)
1124 Weergaven
Leroon
Journeyman
Opties
Hi, Ik beschik sinds 2 dagen over een Samsung watch 6, Echter valt mij op dat alle melding het prima doen behalve WhatsApp
Deze komt met een vertraging van soms enkele minuten pas binnen dit treedt op tijdens gebruik van telefoon maar ook zonder gebruik van telefoon (samsung S22 ultra) 
Heb al meerdere dingen geprobeerd maar hij blijft met vertraging binnen komen. 
Heb dan al gereageerd op WhatsApp en pas daarna komt de melding door op mijn telefoon. 

Iemand tips hoe ik dit kan verhelpen?? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google PlayStore

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Hi, ik ben ook net een gebruiker van de Samsung watch 6 en bij mij reageert WhatsApp wel correct. Je moet gewoon je Bluetooth aan houden van beide apparaten. Want als het uit staat dan heeft geen contact met de telefoon. En het werkt bij mijn toestel met Samsung 22 ultra ook prima. Dus heb er geen probleem mee onder vonden. Dus waarschijnlijk had je je Bluetooth niet aan staan op dat moment. Succes!
0 Likes
Leroon
Journeyman
Opties
Thnx voor je reactie maar helaas is het niet de juiste opmerking
Ik heb mijn bluetooth altijd aan staan op de horloge en op de s22 ultra en nog blijft dit probleem en enkel alleen met WhatsApp.

0 Likes
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Ok, het enige wat je zal kunnen doen is een reset en daarna checken op een update. en dit kun je doen via de instellingen van de horloge. Mocht de problemen niet verholpen zijn dan is de enige optie om dan naar een samsung center te gaan. Die is in Rotterdam en Utrecht. Succes alvast.
0 Likes
Salista
Navigator
Opties
Heb al vanaf het begin dat WhatsApp niet lekker doorkomt.
Sinds een paar dagen lijken de berichten bij mij ook niet meer door te komen. Nog niet gekeken hoe ik het kan oplossen.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google PlayStore

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Maroeszzz
Journeyman
Opties
Bij mij komen ze ook later binnen en mijn bluetooth staat altijd aan. Laatste update ook gehad. Bij mijn watch 4 had ik dit probleem totaal niet.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Maroeszzz,

Bedankt voor jouw bericht.. Had het terugzetten van de fabrieksinstellingen al geprobeerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RoelGrub
First Poster
Opties

Hetzelfde probleem hier. Afgelopen week mijn Watch4 weggedaan en ingeruild voor een Watch 6.

Alle meldingen komen goed binnen, behalve WhatsApp. Ik krijg wel een meldingsicoontje, maar bij de Watch4 kreeg ik automatisch het appje te zien, bij de Watch6 niet.

Het volgende geprobeerd:

• Gereset 
  • Whatsapp geïnstalleerd op horloge
  • Diverse meldingsopties aan en uit gezet
  • Whatsapp uit sluimerstand gehaald.
0 Likes
Lindavnr
Student
Opties
Hier soms hetzelfde probleem met mijn watch6 icm mijn Samsung s24, maar ik denk dat dit voor mij de oplossing was:
Ik zet soms mensen of groepen op stil tijdelijk. Die tijdelijkheid is dan op mijn telefoon al uitgewerkt, maar op m'n horloge staat nog het symbool dat diegene op stil staat. Op mijn telefoon nogmaals die persoon op stil zetten en direct weer stil eraf, zorgt ervoor dat hij op mijn horloge ook weer goed staat.