op 13-11-2023 07:11 PM
Hi,
Is het mogelijk om de pace van mijn laatst gelopen split te zien op mijn horloge, nadat ik de melding heb gekregen?
Op dit moment krijg ik per kilometer mijn pace te zien, maar deze verdwijnt soms voordat ik heb kunnen kijken. Ik zou graag mijn laatst gelopen pace ook kunnen zien, bijvoorbeeld in plaats van cadence.
Iemand die weet of dit kan? En zo ja, hoe?
Thanks
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-11-2023 01:59 PM
Hi @Members_YUiwXsK, goedemiddag.
Je kan op je Watch het trainingsscherm aanpassen. Open op je Watch de Samsung Health-app en ga naar Trainen, tik op het tandwieltje onder de hardlooptraining. Bij het kopje Trainingsscherm kan je de informatie aanpassen welke je wenst te zien tijdens het hardlopen.
Groeten,
Martijn
op 14-11-2023 01:59 PM
Hi @Members_YUiwXsK, goedemiddag.
Je kan op je Watch het trainingsscherm aanpassen. Open op je Watch de Samsung Health-app en ga naar Trainen, tik op het tandwieltje onder de hardlooptraining. Bij het kopje Trainingsscherm kan je de informatie aanpassen welke je wenst te zien tijdens het hardlopen.
Groeten,
Martijn
op 14-11-2023 06:59 PM
Thanks, Martijn! Het antwoord lag letterlijk aan mijn vingertoppen, maar ik heb er nooit aan gedacht om op de Data screens (1 en 2) te klikken.
Fijn. Nu kunnen we pas echt vlammen!
op 15-11-2023 08:02 AM
Hi @Members_YUiwXsK, goedemorgen.
Dankjewel voor de terugkoppeling 👍 Op naar nieuwe records en uitdagingen 😉 Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!
Groeten,
Martijn