Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Laatste hardloop pace tonen Watch5 Samsung Health

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 07:11 PM)
406 Weergaven
Members_YUiwXsK
First Poster
Opties

Hi,

Is het mogelijk om de pace van mijn laatst gelopen split te zien op mijn horloge, nadat ik de melding heb gekregen?

Op dit moment krijg ik per kilometer mijn pace te zien, maar deze verdwijnt soms voordat ik heb kunnen kijken. Ik zou graag mijn laatst gelopen pace ook kunnen zien, bijvoorbeeld in plaats van cadence.

Iemand die weet of dit kan? En zo ja, hoe?

Thanks

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_YUiwXsK, goedemiddag.

Je kan op je Watch het trainingsscherm aanpassen. Open op je Watch de Samsung Health-app en ga naar Trainen, tik op het tandwieltje onder de hardlooptraining. Bij het kopje Trainingsscherm kan je de informatie aanpassen welke je wenst te zien tijdens het hardlopen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_YUiwXsK, goedemiddag.

Je kan op je Watch het trainingsscherm aanpassen. Open op je Watch de Samsung Health-app en ga naar Trainen, tik op het tandwieltje onder de hardlooptraining. Bij het kopje Trainingsscherm kan je de informatie aanpassen welke je wenst te zien tijdens het hardlopen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_YUiwXsK
First Poster
Opties

Thanks, Martijn! Het antwoord lag letterlijk aan mijn vingertoppen, maar ik heb er nooit aan gedacht om op de Data screens (1 en 2) te klikken.

Fijn. Nu kunnen we pas echt vlammen!

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_YUiwXsK, goedemorgen.

Dankjewel voor de terugkoppeling 👍 Op naar nieuwe records en uitdagingen 😉 Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!

Groeten,

Martijn

0 Likes